kakajan1212 Skrevet 1. mai 2021 Del Skrevet 1. mai 2021 kan noen vær så snill hjelpe meg med å se over koden min. jeg skjønner ikke hvor feilen ligger, og er desperat etter en som kan hjelpe. jeg har prøvd å google alt, men har ikke lykkes i å finne svar på det jeg lurer. problemet er at jeg ikke kan legge ut koden min, for det er for en innlevering. det er c-programmering jeg trenger hjelp med. please hjelp Lenke til kommentar
kakajan1212 Skrevet 1. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2021 (endret) som sagt kan jeg ikke legge ut koden, men takk (tenkte at hjelpen skulle skje privat, menmen.. iguess det blir vanskelig for folk) Endret 1. mai 2021 av kakajan1212 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. mai 2021 Del Skrevet 1. mai 2021 Du er ikke den første som spør om hjelp med innleveringer, men som oftest er det ingen restriksjoner mot å publisere oppgaven. Jeg har over 10 års erfaring med C-programmering, så jeg vil gjerne hjelpe deg, men du gjør det ikke lett for meg. Send koden din privat, eller hiv det opp på https://zerobin.net/ med en utløpsdato på 1 dag. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå