Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

El-bil eller fossilbil kjøp.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk til alle sammen som har kommet med innspill!👍🏻 Dessverre har jeg lagt M2’en på hylla, å sikter mer mot en brukt 2017 P100D. Men hvis ting ikke forandres så mye (typ nåtid)  i fremtiden, så skal jeg faktisk kjøpe en M2 som jeg skal ha livet ut! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Vertical^ said:

Hvorfor gikk denne tråden fra en M2 til mest sannsynlig godt under millionen (forutsatt bruktkjøpt), til både gamle og dyre 911-modeller? 😛

Trådstarterts førsteinnlegg ble tydeligvis også hans eneste.

 

DBBA30FF-83D2-4F34-AA9B-7965930C50C1.jpeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
1 hour ago, Gucci Sandwich said:

Takk til alle sammen som har kommet med innspill!👍🏻 Dessverre har jeg lagt M2’en på hylla, å sikter mer mot en brukt 2017 P100D. Men hvis ting ikke forandres så mye (typ nåtid)  i fremtiden, så skal jeg faktisk kjøpe en M2 som jeg skal ha livet ut! 

Kondolerer Gratulerer! 😅 Blir sikkert bra i fremtiden 😉

Lenke til kommentar
Vertical^ skrev (3 timer siden):

Hvorfor gikk denne tråden fra en M2 til mest sannsynlig godt under millionen (forutsatt bruktkjøpt), til både gamle og dyre 911-modeller? 😛

Trådstarterts førsteinnlegg ble tydeligvis også hans eneste.

Det var ikke meningen å la det dominere tråden. Kort oppsummert så trenger ikke relativt verditap på en premium bil å være så høy, så lenge du har flaks med bilen din. Forskjellen på verditap på en M2 til 650k og en hypotetisk Model S til 650k er nok ubetydelig. Kjøper du derimot en førstegenerasjons Cayenne med den horrible dieselmotoren så kan du forvente at bilen ikke er verdt stort mer enn sin vekt i stål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...