Vertical^ Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 (endret) Hvorfor gikk denne tråden fra en M2 til mest sannsynlig godt under millionen (forutsatt bruktkjøpt), til både gamle og dyre 911-modeller? 😛 Trådstarterts førsteinnlegg ble tydeligvis også hans eneste. Endret 11. mai 2021 av Vertical^ Lenke til kommentar
Gucci Sandwich Skrevet 11. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2021 Takk til alle sammen som har kommet med innspill!👍🏻 Dessverre har jeg lagt M2’en på hylla, å sikter mer mot en brukt 2017 P100D. Men hvis ting ikke forandres så mye (typ nåtid) i fremtiden, så skal jeg faktisk kjøpe en M2 som jeg skal ha livet ut! 1 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 1 hour ago, Vertical^ said: Hvorfor gikk denne tråden fra en M2 til mest sannsynlig godt under millionen (forutsatt bruktkjøpt), til både gamle og dyre 911-modeller? 😛 Trådstarterts førsteinnlegg ble tydeligvis også hans eneste. 3 Lenke til kommentar
liehen Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 1 hour ago, Gucci Sandwich said: Takk til alle sammen som har kommet med innspill!👍🏻 Dessverre har jeg lagt M2’en på hylla, å sikter mer mot en brukt 2017 P100D. Men hvis ting ikke forandres så mye (typ nåtid) i fremtiden, så skal jeg faktisk kjøpe en M2 som jeg skal ha livet ut! Kondolerer Gratulerer! 😅 Blir sikkert bra i fremtiden 😉 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 Vertical^ skrev (3 timer siden): Hvorfor gikk denne tråden fra en M2 til mest sannsynlig godt under millionen (forutsatt bruktkjøpt), til både gamle og dyre 911-modeller? 😛 Trådstarterts førsteinnlegg ble tydeligvis også hans eneste. Det var ikke meningen å la det dominere tråden. Kort oppsummert så trenger ikke relativt verditap på en premium bil å være så høy, så lenge du har flaks med bilen din. Forskjellen på verditap på en M2 til 650k og en hypotetisk Model S til 650k er nok ubetydelig. Kjøper du derimot en førstegenerasjons Cayenne med den horrible dieselmotoren så kan du forvente at bilen ikke er verdt stort mer enn sin vekt i stål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå