objorkum Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Noen som har eg bra program for formålet i topicen? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Men jeg vil på det sterkeste anbefale deg å heller prøve Ogg Vorbis! (med mindre du koder for en hemma, hemma, hemma, hemma mp3 spiller som ikke tar Ogg) Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Er det mange bærbare digitale spillere som tar ogg og andre rare kodeker? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Greit jeg bruker Ogg Vorbis i stedet. Endret 6. januar 2004 av objorkum Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Er det mange bærbare digitale spillere som tar ogg og andre rare kodeker? Ogg er lite rart Men, de finnes i flertall (Altså: mer enn én for de som ikke fatta det). Jeg kan nevne iRiver sine samt Neorus (eller hvordan det skrives). Fellestrekkene er at de er dyrere enn normale mp3spillere. Men de pleier å ha mange andre nice features som f.eks ethernet Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Mp3spiller + tp?!?!? kult! ftp-accsess?!? Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Ogg gir dessuten bedre lydkvalitet på samme filstørrelse sammelignet med gamle MP3. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 oggenc gjør jobben.. OGG 4evah! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå