NTB - digi Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 EU anklager Apple for å hindre konkurranse – går til sak Lenke til kommentar
Selvstendigsaas Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 Ikke ofte jeg er enig i det som eu holder på med, men i dette tilfellet er jeg enig. Sånn som Apple holder på er direkte ødeleggende for fri konkurranse. 2 Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 52 minutes ago, Selvstendigsaas said: Ikke ofte jeg er enig i det som eu holder på med, men i dette tilfellet er jeg enig. Sånn som Apple holder på er direkte ødeleggende for fri konkurranse. Og hva er det konkret Apple gjør som er så ødeleggende? At de har restriksjoner i App Store, som gjør det til en trygg opplevelse for brukere? Ser ganske mange selskaper som har tjent millioner og i endel tilfeller, milliarder av kroner som ett resultat av App Store. Se på Supercell, ett selskap som eksisterer og tjener 1.3 milliarder Euro i året takket være Apple. Rovio, Gameloft, Tencent, ja selv INSTAGRAM eksisterer som ett resultat av dagens App Store. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 Det nevnes Apple Music, så vil de at Apple Music skal betale for bruk av tjenesten, på lik linje med Spotify? Så Apple skal betale til Apple.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå