Øystein.F. Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 Det blir skrekk, gru og ein og anna uventa helt denne månaden. FEATURE: Desse spela gler vi oss til i mai Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 Gleder meg til Resident Evil Village og Days Gone på PC Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 Resident Evil skal i hus, syveren var helt fantastisk. Mass Effect som jeg heldigvis aldri har spillt et eneste spill av skal nå i hus. Så de blir nye for meg med ny oppusset grafikk osv. Gleder meg, deilig å gå inn i det blindt uten å ha spillt de før 1 Lenke til kommentar
Mikael- Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 Gleder meg noe spinnvilt til Subnautica: Below Zero selv aassssssssssoooooooo 3 Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 Aldri spilt Mass Effect.....ah...noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne slette ting fra hjernen og oppleve dem igjen...Mass Effect er slik.... 5 Lenke til kommentar
Eldin Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 Mass Effect Legendary Edition! Gud hvor jeg gleder meg. Dessidert den beste spillserien jeg har spilt. Bare kjipt den slutta som den gjorde. Men det blir interessant å spille igjen, kanskje slutten smaker bedre denne gang. 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 BeThomas skrev (1 time siden): Aldri spilt Mass Effect.....ah...noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne slette ting fra hjernen og oppleve dem igjen...Mass Effect er slik.... Tihi Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 3 hours ago, BeThomas said: Aldri spilt Mass Effect.....ah...noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne slette ting fra hjernen og oppleve dem igjen...Mass Effect er slik.... Slik jeg føler det med Metal Gear serien Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. mai 2021 Del Skrevet 1. mai 2021 Spent på biomutant. Kan fort bli hit or miss. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 1. mai 2021 Del Skrevet 1. mai 2021 Boss-Znakemaster skrev (21 timer siden): Slik jeg føler det med Metal Gear serien Jeg har aldri spilt noen spill frs den serien, hvordan bør jeg starte på den i 2021? Og jeg er utrolig bitter på at en ikke får rabatt på ME legendary når en eier alle spillene fra før. Har først kjøpt de i fysisk format, så samle utgave på origin og nå en gang til? Skeptisk. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Hørte at Mass Effect skal ha en patch på over 40 Gigabyte som er omtrent større en alle spillene lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå