Black-March Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 Dette er kanskje et litt tåpelig spørsmål men jeg har i alle år kjøpt telefonene mine uten at de var tilknyttet noe abonnement. Men jeg lurte på om det er noe å spare på å kjøpe med abonnement i stedet? Eller om det egentlig bare er en avbetalingsløsning? Lenke til kommentar
andg Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 Det kan nok være noe billigere i noen tilfeller å velge mobil+abonnement, men du må nok bare se totalprisen over ett år opp mot det å ha abonnement og kjøpe mobil separat. 1 Lenke til kommentar
bruker-540634 Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 Nope ikke nå lenger, før så kun man få toppmodellen for 1 kr hvis man signerte en 12 mnd kontrakt, totalprisen ble uansett det samme som å kjøpe mobilen direkte bare at man fikk mobil abonnement med på kjøpet så å si uten ekstra kostnad. 1 Lenke til kommentar
Black-March Skrevet 30. april 2021 Forfatter Del Skrevet 30. april 2021 6 hours ago, freddy85 said: Nope ikke nå lenger, før så kun man få toppmodellen for 1 kr hvis man signerte en 12 mnd kontrakt, totalprisen ble uansett det samme som å kjøpe mobilen direkte bare at man fikk mobil abonnement med på kjøpet så å si uten ekstra kostnad. Har litt samme inntrykket, mobiloperatørene gir ikke samme rabattene som før. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 Selv på tilbud så er de nå dyrere enn å kjøpe bare telefonen. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 (endret) Jeg sjekket nå på prisjakt for denne telefonen: Samsung Galaxy A52 SM-A525F/DS (6GB RAM) 128GB Billigste pris: kr 3688 Så gikk jeg inn på nettbutikk.ice.no og sjekket pris: kr 3390 (prisavslaget blir større med dyrere abonnement) Abonnement 2 GB, 199 per måned (prisen på dette er vel det samme uansett hvor telefonen er kjøpt) Så dette er vel et eksempel på at det kan være litt billigere. Endret 30. april 2021 av Svein M Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 Svaret er ikkje eintydig. Eg kjøpte ein Galaxy S10 til ein veldig god pris med abonnement inkludert. Det var i tillegg DNB-rabatt, så eg endte opp med å ha telefonen i over eit år og solgte den med forteneste. Finn du det riktige tilbodet med eit abonnement som passar deg så kan du få det billegare ved å kjøpe telefon+abb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå