akelbo Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 Steam-versjonen inkluderer alt av ekstrainnhold for lastebilspillet. Snowrunner durer inn på Steam og Switch i mai Lenke til kommentar
Eldin Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 Dette spillet anbefales på det varmeste om du vil la guttevalpen i deg utfolde seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 Har mistet oversikten over hvor mange timer jeg har ratta rundt i søla med lastebiler i dette spillet. Overraskende vanedannende konsept Lenke til kommentar
kilimanjar0 Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 Digger spillet, men kjenner jeg er litt bitter fordi utviklerne ikke tar seg bryet med å unlocke framerate for PS5 og XSX. Uansett er det gode nyheter for Steam og Switch-brukerne. Lenke til kommentar
QHamp Skrevet 1. mai 2021 Del Skrevet 1. mai 2021 Ja herlig spill, å komme seg ut av gjørmehølet og få levert den hengeren føles sååå godt :-) Lenke til kommentar
TheMuck Skrevet 2. mai 2021 Del Skrevet 2. mai 2021 Cracket dette spillet bare for å prøve. Kjøpte det så på Epic Games siden jeg likte tutorialen jeg selv ga meg selv. Men må veiene virkelig være SÅ jævlige mellom en fabrikk og en bensinstasjon? I starten har man jo bare highway-hjul og jeg føler jeg tråkler meg i hjel bare for å hente murstein i Alaska. Veien ut til Polar Base kan være jævlig, men må hele veien være sånn? Blir begrenset gøy å holde inn W i low gear.. Gleder meg til høyere levels og mudhjul. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. mai 2021 Del Skrevet 2. mai 2021 27 minutes ago, TheMuck said: Cracket dette spillet bare for å prøve. Kjøpte det så på Epic Games siden jeg likte tutorialen jeg selv ga meg selv. Men må veiene virkelig være SÅ jævlige mellom en fabrikk og en bensinstasjon? I starten har man jo bare highway-hjul og jeg føler jeg tråkler meg i hjel bare for å hente murstein i Alaska. Veien ut til Polar Base kan være jævlig, men må hele veien være sånn? Blir begrenset gøy å holde inn W i low gear.. Gleder meg til høyere levels og mudhjul. Litt av poenget med dette spillet er vel å kjøre seg fast frem med vinsjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå