slimboy Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Trenger noen anbefalinger da jeg har tenkt å bygge litt igjen. Og skal nå prøve et barbone system. Trenger bare forslag til produsent av selve "dunken", da jeg har minne,HD, og skjermkort fra før. Er åpen for både Pentium og AMD. Max pris 3 000,- Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Innenfor den prisklassen blir det vel bare AMD som er aktuelt. Kjøper du Intel, blir hovedkortet gjerne en eldre modell. Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 3000 uten CPU Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 3000 uten CPU Hva med denne? Litt over 3k, men... Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Du leser tankene mine, det var den jeg gikk for. Det var så dårlig med svar, så jeg måtte lete litt rundt, og den virket nice. Ellers tror jeg at jeg skal skrive: Jente trenger ny barebone neste gang, da tror jeg det blir mer respons. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 hadde du hatt antydning til "jente" i brukernavn, tror jeg det også hadde gjort susen:-)) Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Hva med Slimgirl Lenke til kommentar
div_ Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 slimgirl? hehe bra det,eller "sexy slimgirl" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå