goofer Skrevet 29. april 2021 Del Skrevet 29. april 2021 Hei, Noen som har erfaringer de ønsker å dele med automatisk rensende kattedo? Hva bør vi se etter eller passe oss for? Ser det finnes litt forskjellige merker og utgaver.... Lenke til kommentar
Noct Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 Muligens et noe sent svar og om mulig har du allerede kjøpt (med tanke på at dette ble skrevet i april). Jeg gikk for innkjøp av PuraX sin automatiske kattedo i november og har ikke angret et sekund! Av natur og skremmende videoer på nett fra katter som har satt seg fast i amerikanske selvrensende (gjerne eldre) doer har jeg ikke turt å tenke tanken en gang. Helt til ei venninne av meg overbeviste meg. Det tok litt tid før jeg fikk overtalt kattene at doen ikke kom til å spise dem, nå er det den doen som blir brukt mest av de totalt to doene jeg har. + Den stopper selvrensingen hvis katten er i nærheten. Veier katten din. Den lukter absolutt ikke noe (da det følger med deodorant/parfyme). Den er lett å gjøre ren og fylle på ny sand. Gir beskjed når avfallsdunk (i egen app) er full og når deo er tom. - Den er ufatterlig dyr, men verd pengene om man klarer å spare. Den bråker noe. Registrerer ikke kattene via mikrochip og får derfor ikke opp navn på katten som er i do men man må ha kontroll på hvem som veier hva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå