akelbo Skrevet 29. april 2021 Del Skrevet 29. april 2021 For PlayStation 5-spillere står det nyeste Battlefield-spillet og fersk bilgalskap på menyen. Dette er spillene du får med PlayStation Plus og Xbox Live Gold i mai Lenke til kommentar
Dumdomdam Skrevet 29. april 2021 Del Skrevet 29. april 2021 Gratis spillene er en ting playstation knuser xbox på bare synd jeg allerede har tilgang på wreckfest og battlefield gjennom GP eller så hadde jeg tatt meg bryet med og betale for 1 mnd med PS+ 1 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 29. april 2021 Del Skrevet 29. april 2021 Synd Gamer ikke anmeldte Wreckfest (tidligere Next Car Game). Mtp. at det var fra skaperne av flatout 1 og 2 er det ikke ukjente utviklere. Lenke til kommentar
Kanelbollemannen Skrevet 29. april 2021 Del Skrevet 29. april 2021 Playstation Plus knuser Xbox Live Gold nå, men Xbox har allerede vunnet bare på å ha Game Pass. Tror Microsoft snart skroter Xbox Live Gold skal jeg være ærlig. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 29. april 2021 Del Skrevet 29. april 2021 40 minutes ago, The Very End said: Synd Gamer ikke anmeldte Wreckfest (tidligere Next Car Game). Mtp. at det var fra skaperne av flatout 1 og 2 er det ikke ukjente utviklere. Gamer anmelder nesten aldri spill som opprinnelig er eksklusivt til PC, bortsett fra noen høyprofilerte strategispill. Lenke til kommentar
4KTV Skrevet 29. april 2021 Del Skrevet 29. april 2021 Ny topp måned for Playstation + eiere. Gratis spilla til LIVE GOLD er en vits og har vært det lenge. Har allerede Battlefield og Wreckfest til Xbox men skal nå teste de på PS5 også. Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 29. april 2021 Del Skrevet 29. april 2021 Skuffende at wreckfest er så fraksjonert når det kommer til multiplayer. Ingen grunn til at det ikke skal være cross play på det spillet. Man kan jo ikke spille sammen selv om man er på pc engang hvis den ene har spillet på steam og den andre via gamepass på Microsoft store... Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 29. april 2021 Del Skrevet 29. april 2021 (endret) Nå vet jeg ikke hvordan andre spill er, men takket være lisens/rettighet-helvete er det vel utopi at man har cross-play på forskjellige konsoller? Enig i at pc er kjipt, men der også - er det vanlig at folk med Steam version kan spille sammen med de som spiller på andre tjenester? (Spørrende, har ikke fulgt med så mye på hva andre spill gjør her). Endret 29. april 2021 av The Very End Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 29. april 2021 Del Skrevet 29. april 2021 The Very End skrev (8 minutter siden): Nå vet jeg ikke hvordan andre spill er, men takket være lisens/rettighet-helvete er det vel utopi at man har cross-play på forskjellige konsoller? Enig i at pc er kjipt, men der også - er det vanlig at folk med Steam version kan spille sammen med de som spiller på andre tjenester? (Spørrende, har ikke fulgt med så mye på hva andre spill gjør her). Har ikke konsollene åpnet for dette nå? Fortnite har vel crossplay blant annet? Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 29. april 2021 Del Skrevet 29. april 2021 Joda, det er ganske vanlig at spill på pc kan spilles sammen uansett hvilken plattform man eier spillene på. Uansett om man eier spillet på uplay, origin, epic, ms store eller steam så støttes det som regel. Er vel heller mer uvanlig at det ikke er mulig. Cross platform er selvsagt mer uvanlig, men selv der er det jo voksende støtte nå, selv skytespill kan spilles på tvers av plattformene nå. Bilspill/slåssespill burde strengt tatt ha dette som standard, bare slik at spillerbasen blir stor nok til å holde spillet i live online. Ikke noe behov for balansering eller der, da alle helst bruker kontroller eller ratt og pedaler. For øyeblikket er jeg nødt til å kjøre wreckfest "split screen" (ved hjelp av et smart lite program) via min steam når jeg skal spille med mine stesønner, til tross for at de begge har spillet på gamepass (både på pc og xbox). Frustrende for å si det mildt. 1 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 Takker for info, ting har tydeligvis blitt bedre de siste årene hva angår cross-play. Får håpe at spillet gjør det bra slik at studioet kan ekspandere litt. Tror de er seriøst unerbemmmannet for tiden, noe som gjør at de ikke har ressursene til å legge til diverse ønsket (og mye nødvendig) funksjonalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå