VincentYa Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 JEg bare lurte litt.. Hvordan kan de påstå at MESEd er så kvalifisert til CPL når dem suger så mye? (personlig erfaring) Eneste gode spiller dem har er Dyret. Ellers så har dem stormakt som har en grei aim. Glorify og Legend.no er jo bedre enn dem.. hvorfor akkurat MESED.. Vi har masse andre claner som er bedre liksom. Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Man trenger ikke å kvalifisere seg til CPL. Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Man trenger ikke å kvalifisere seg til CPL. jeg skrev ikke noe om kvalifisering men kvalifikasjon Altså åssen kan dem mene at MESED er gode nok til CPL Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg vil som klanleder i MESED bare si at jeg er helt enig med VincentYa. Samtidig vil jeg referere til: Match MESED vs Legend.no (som byttet navn og slettet kontoen sin). Håper du får dratt på CPL en gang du også! Lenke til kommentar
dyret Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 jeg skriver dyret med liten d :/ Lenke til kommentar
dyret Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) og stormakt heter supermakt :/ (get your facts right!) Endret 6. januar 2004 av dyret Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 og stormakt heter supermakt :/ (get your facts right!) Stormakt /supermakt whatever poenget er at MESED ikke er så gode som folk har det til å bli. jeg pugger ikke nicka deres som jmeg spilte mot så jeg gir ****** i hva dem het Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 CPL-kvalifikasjon er jo premie i diverse OK store LAN (HordaLAN bla.?). Hvis MESED vant HordaLAN, noe jeg ikke vet noe om, så vant de automatisk en tur til CPL. Hvorvidt de fortjente det skal ikke jeg uttale meg om. Og fiskfisk og dyret; No offence Lenke til kommentar
ulver Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 het? heter? tror ikke noen av oss har skifta navn i det siste :-D <3 kozkoz Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Står MESED fortsatt for Min Er Større Enn Din? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg vil som klanleder i MESED bare si at jeg er helt enig med VincentYa. Samtidig vil jeg referere til: Match MESED vs Legend.no (som byttet navn og slettet kontoen sin). Håper du får dratt på CPL en gang du også! Hvis du virkelig er leder av MESED, kan du svare på et offtopic spørsmål, var det MESED som lagde nissen? Altså den dere klara-klok parodien? Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Det var to MESED-medlemmer som lagde orginalen, men vi frasier oss enhver tilknytning til saken utover det. Og ja; MESED står fortsatt for det samme. ( MESED.com ) Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Det var to MESED-medlemmer som lagde orginalen, men vi frasier oss enhver tilknytning til saken utover det OK.. Noe av det mest geniale jeg har lest i hele mitt liv. Lenke til kommentar
simes Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Vi vant vel over MESED på voc hvis ikke jeg husker helt feil. Og når vi spilte mot propaganda så mente alle at vi speedhacka og kom med demo til luke for at han skulle se og sånt. Det var bare teit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå