Tranceformation Skrevet 28. april 2021 Del Skrevet 28. april 2021 (endret) Starter en egen tråd for Eliteserien Fantasy⚽⚽️ Har laget en liga dere kan bli med i også Kode for å bli med I ligaen:t7m1te Vil også anbefale podcasten til Fantasy FK: https://podcasts.apple.com/no/podcast/fantasy-fk/id1223805247?l=nb Endret 28. april 2021 av Tranceformation 1 Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 28. april 2021 Forfatter Del Skrevet 28. april 2021 Har noen en oversikt over dødballtakere i årets sesong? Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 28. april 2021 Forfatter Del Skrevet 28. april 2021 Sørli eller Saltnes fra Bodø Glimt? Layouni eller Dønnum fra Vålerenga? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 28. april 2021 Del Skrevet 28. april 2021 Saltnes og Dønnum. Dønnum tror jeg skal være på straffer. Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 28. april 2021 Forfatter Del Skrevet 28. april 2021 Er Saltnes på straffer også? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 28. april 2021 Del Skrevet 28. april 2021 Tranceformation skrev (1 minutt siden): Er Saltnes på straffer også? Var ikke det i fjor. Da var det Junker og Zinckernagel. Vet ikke hvordan det blir i år. Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 28. april 2021 Forfatter Del Skrevet 28. april 2021 (endret) Spent på Sørli fra Bodø Glimt, han er litt billigere enn Saltnes. Men Saltnes er jo en veldig stabil poenggarantist! Endret 28. april 2021 av Tranceformation Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 28. april 2021 Del Skrevet 28. april 2021 Tranceformation skrev (2 minutter siden): Er Saltnes på straffer også? Stimann skrev (3 minutter siden): Var ikke det i fjor. Da var det Junker og Zinckernagel. Vet ikke hvordan det blir i år. Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 29. april 2021 Del Skrevet 29. april 2021 Er allerede startet en liga i eliteserie cafe tråden. Men får joine her og da Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 29. april 2021 Del Skrevet 29. april 2021 Mannen1 skrev (4 timer siden): Er allerede startet en liga i eliteserie cafe tråden. Men får joine her og da Forskjell på liga og tråd. Vi kan bruke samme liga som er postet der, men kan holde oss til prat her Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 29. april 2021 Forfatter Del Skrevet 29. april 2021 Oi se der ja, det fikk jeg ikke med meg💁♂️ Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 29. april 2021 Forfatter Del Skrevet 29. april 2021 Men finnes det en egen tråd fra før av på Eliteserien Fantasy? Jeg har ikke funnet en spesifikk tråd for dette. Link gjerne om noen har., hvis ikke, så er vel denne tråden grei👍⚽️ Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 29. april 2021 Forfatter Del Skrevet 29. april 2021 Hmm, hva er lurest..ha en dyr keeper, eller 2 billige? jeg har vurdert begge keeperne fra Tromsø, men det ryktes at Tromsø er på jakt etter en ny keeper. Programmet til Tromsø er tøft, kan vel fort bli minuspoeng også for keeperen Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 29. april 2021 Del Skrevet 29. april 2021 Tranceformation skrev (6 timer siden): Hmm, hva er lurest..ha en dyr keeper, eller 2 billige? jeg har vurdert begge keeperne fra Tromsø, men det ryktes at Tromsø er på jakt etter en ny keeper. Programmet til Tromsø er tøft, kan vel fort bli minuspoeng også for keeperen To billigkeepere som du kan rotere på. Billigkeepere får ofte poeng for redninger. Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 29. april 2021 Forfatter Del Skrevet 29. april 2021 Har du satt opp et greit lag? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 Tranceformation skrev (På 29.4.2021 den 21.07): Har du satt opp et greit lag? Nei, har ikke begynt enda. Blir et lag nærmere seriestart. Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 5. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2021 Finnes det en oversikt på straffeskyttere i Eliteserien? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. mai 2021 Del Skrevet 12. mai 2021 Ingen poster her siden ligastart. Gikk det så dårlig altså? 😛 Følger ikke så veldig mye med på Eliteserien, men satt opp et lag og håper det vil øke interessen litt. Fikk 64 poeng, aner ikke om det er bra eller dårlig. Kan Bamba være noe å satse på, eller er det for usikkert kort? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 12. mai 2021 Del Skrevet 12. mai 2021 Har Bamba selv, men det er bare pga at midtbanen min er for dyr. Men han må av nå, for jeg skal på Botheim-toget. Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 12. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2021 Brann har dobbel nå, men vet ikke hvor mye det hjelper, slik som de spiller nå. Tipper rbk angrer nå på Botheim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå