Luakon Skrevet 28. april 2021 Del Skrevet 28. april 2021 (endret) IMG_1472.MOV IMG_1472.MOV IMG_1472.MOV Hei, Har kjøpt golf vi 2013 manuel gått 150 000km manuell 1.6 tdi highline. Når jeg starter bilen og skal slippe cluchen/holde så kommer dunn lyd. Det skjer også når jeg rygger, men når jeg skifter gir på veien/ motorvei så kommer det ikke noe lyd. Klarer ikke å skjønne helt. Legger til video Setter pris på tips Endret 28. april 2021 av Luakon Lenke til kommentar
CetOr Skrevet 28. april 2021 Del Skrevet 28. april 2021 Jeg får ikke sett videoen, men setter en tier på svinghjul Lenke til kommentar
Luakon Skrevet 28. april 2021 Forfatter Del Skrevet 28. april 2021 Videon vil ikke bli lastet ned på, 3 sekunder Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 28. april 2021 Del Skrevet 28. april 2021 Luakon skrev (1 time siden): Videon vil ikke bli lastet ned på, 3 sekunder …fremdeles ikke mulig å spille av… Dobbeltmassesvinghjulene lager ofte en slags skranglelyd. Mulig feil på utløserlager? Vanskelig å si hva som er feile , spesielt når det ikke er mulig å spille av videoene… Lenke til kommentar
Luakon Skrevet 10. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2021 NoBo skrev (På 28.4.2021 den 23.30): …fremdeles ikke mulig å spille av… Dobbeltmassesvinghjulene lager ofte en slags skranglelyd. Mulig feil på utløserlager? Vanskelig å si hva som er feile , spesielt når det ikke er mulig å spille av videoene… Hei, fant ut at det er cluchen som er litt slitt. Kjøpte sachs svinghjul med cluch for å skifte samtidig begge to. Takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå