Gå til innhold

Mp3spiller


Trio

Anbefalte innlegg

oki :roll: ja ja.. tror jeg går for den uansett :D hvor mange sanger er det sånn cirka plass til da

Hvis du beregner at en sang tar 3 mb, får du ca. 40 sanger på 128 mb, og 80 sanger på 256 mb. størrelsen på en sang kommer an på kvaliteten og lengden, og varierer vanligvis fra 2-7 mb. selvfølgelig er det mange lengre og kortere sanger også, men de fleste mine er slik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men tenk da på alle du får plass til på 10GB!Men jeg skjønner jo at mange ser på den som dyr.. Har litt lyst på den, men jeg har en mp3 spiller og den er helt dum, bare sluttet å virke helt plutselif, kjøpte dne på binder, er dte noen som veit hvilken rettigheter jeg har da?? Kjøpte den i juni..

Lenke til kommentar
Men tenk da på alle du får plass til på 10GB!Men jeg skjønner jo at mange ser på den som dyr..  Har litt lyst på den, men jeg har en mp3 spiller og den er helt dum, bare sluttet å virke helt plutselif, kjøpte dne på binder, er dte noen som veit hvilken rettigheter jeg har da?? Kjøpte den i juni..

Personlig velger jeg heller en liten mp3 spiller,

Hadde mp3 spille på samme størelse som ipod....

Likte ikke helt å den den i lomma.....

 

Men smake å behag! gå for hva du føler for :thumbup:

 

Edit: 129$ er vell mellom 900-1000 kr

 

Det var da VELDIG billig :eek:

Endret av haddis
Lenke til kommentar
kan på det strekeste anbefale creative rohmba mp3 spiller....har 256 mb minne på min med du får også 128:http://www.myspaceworld.com/default.db2?id=4679

 

God lyd, radio, opptaker (innebygd mikrofon) + ta opp fra radio...

Kan også bruke den som flyttbar disk.flytte bilder video osv mellom pc'er

Følger det med lader?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...