Odd R. Valmot Skrevet 28. april 2021 Del Skrevet 28. april 2021 Nå skal «alt» selges som tjenester Lenke til kommentar
Lars-Erik Skrevet 28. april 2021 Del Skrevet 28. april 2021 Kundene vil? Mere at firmaene vil selge det og pucher det på kundene 4 Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 Lars-Erik skrev (På 29.4.2021 den 1.50): Kundene vil? Mere at firmaene vil selge det og pucher det på kundene Mnja. Ikke helt uenig. Kan likevel se det (muligens) er praktisk for firmaer av en viss størrelse. Men hvor stor den nisje er, aner jeg ikke. Det er definitivt ikke for hjemmebrukere/små firmaer. Man må nok opp på 50 personer (PC-brukere)-størrelsen. Men er firmaet bestående av 25 i hver landsdel, tror jeg det ‘abbonement’ de blir tilbudt kan bli spinndyrt, ifht. å få lokale teknikere til å stikke hodet inn og si hei. Men, hey. DELL er service provider, så jeg ser ikke noe problem i at de utvider i en sånn retning. Personlig ville jeg likevel finlese kontrakten trefire ganger, og ta flere telefoner for å få andre tilbud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå