Gå til innhold

Hvordan fjerne post?

Anbefalte innlegg

Hei,

Som topic'en sier: Hvordan fjerner man post? Det var jo ganske lett før i det forrige forum-designet, men nå vet jeg ikke hvordan. Kanskje jeg ser dårlig?

Dette har blitt spurt mange ganger, og jeg prøvde å søke på det, men jeg fant ikke noe særlig svar - brukte kanskje feil søke-ord...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Kunne blitt _veldig_ utstrukturert og uryddig etterhvert om alle bare kunne slette postene sine når de ville.

Angrer du på noe du har skrevet, kan du alltids endre posten.

Det vi vil er jo at man kan slette posten hvis ingen har svart etter deg...

Lenke til kommentar
Kunne blitt _veldig_ utstrukturert og uryddig etterhvert om alle bare kunne slette postene sine når de ville.

Angrer du på noe du har skrevet, kan du alltids endre posten.

Det vi vil er jo at man kan slette posten hvis ingen har svart etter deg...

*lese gjennom tråden 3 ganger*

Hmnei, det står det ingenting om.

Jeg er forøvrig _imot_ at dette skal bli en mulighet.

Lenke til kommentar
Me fjerna muligheten for å slette eigne postar, pga. at ein brukar sletta alle trådane han hadde starta, og då tok med seg relativt mange andre postar og.

brukeren er vel Dj_offset, han hadde mye å bidra med på linuxforumet (jeg vet ikke hva fikk han til å gå til så drastiske skritt)

Lenke til kommentar
Me fjerna muligheten for å slette eigne postar, pga. at ein brukar sletta alle trådane han hadde starta, og då tok med seg relativt mange andre postar og.

brukeren er vel Dj_offset, han hadde mye å bidra med på linuxforumet (jeg vet ikke hva fikk han til å gå til så drastiske skritt)

Kunne jeg også godt tenkt meg å vist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...