fAight Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hei, Som topic'en sier: Hvordan fjerner man post? Det var jo ganske lett før i det forrige forum-designet, men nå vet jeg ikke hvordan. Kanskje jeg ser dårlig? Dette har blitt spurt mange ganger, og jeg prøvde å søke på det, men jeg fant ikke noe særlig svar - brukte kanskje feil søke-ord... Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Nå er det ikke mulig for vanlig dødlige. Send pm til mod med url og spør ment Lenke til kommentar
fAight Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 ah, ok, da er det ikke no galt med øya mine allikevel, *shuh* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Kunne blitt _veldig_ utstrukturert og uryddig etterhvert om alle bare kunne slette postene sine når de ville. Angrer du på noe du har skrevet, kan du alltids endre posten. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 kunne blitt? Man kunne jo det før...var det kanskje derfor de fjernet denne muligheten? Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Kunne blitt _veldig_ utstrukturert og uryddig etterhvert om alle bare kunne slette postene sine når de ville.Angrer du på noe du har skrevet, kan du alltids endre posten. Det vi vil er jo at man kan slette posten hvis ingen har svart etter deg... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Kunne blitt _veldig_ utstrukturert og uryddig etterhvert om alle bare kunne slette postene sine når de ville.Angrer du på noe du har skrevet, kan du alltids endre posten. Det vi vil er jo at man kan slette posten hvis ingen har svart etter deg... *lese gjennom tråden 3 ganger* Hmnei, det står det ingenting om. Jeg er forøvrig _imot_ at dette skal bli en mulighet. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg er for.....eller imot...eller? Nei, det er egentlig et fett for meg Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Me fjerna muligheten for å slette eigne postar, pga. at ein brukar sletta alle trådane han hadde starta, og då tok med seg relativt mange andre postar og. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 ok. da skjønner jeg hvorfor dere har fjerna den.. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Me fjerna muligheten for å slette eigne postar, pga. at ein brukar sletta alle trådane han hadde starta, og då tok med seg relativt mange andre postar og. brukeren er vel Dj_offset, han hadde mye å bidra med på linuxforumet (jeg vet ikke hva fikk han til å gå til så drastiske skritt) Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Me fjerna muligheten for å slette eigne postar, pga. at ein brukar sletta alle trådane han hadde starta, og då tok med seg relativt mange andre postar og. brukeren er vel Dj_offset, han hadde mye å bidra med på linuxforumet (jeg vet ikke hva fikk han til å gå til så drastiske skritt) Kunne jeg også godt tenkt meg å vist. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 ååå fyttegrisen ridgea, den der saken du har i siggen skremte meg noe jævli.. damn... og jeg er imot at brukere kan bare slette postene siden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå