Eddster Skrevet 28. april 2021 Del Skrevet 28. april 2021 Hvordan er arbeidsmarkedet for frontend, fullstack og backend utviklere for tiden? Lenke til kommentar
computerprogrammermk Skrevet 29. april 2021 Del Skrevet 29. april 2021 indians have dominated the whole sector. Lenke til kommentar
nirolo Skrevet 1. mai 2021 Del Skrevet 1. mai 2021 Eddster skrev (På 28.4.2021 den 14.30): Hvordan er arbeidsmarkedet for frontend, fullstack og backend utviklere for tiden? Kjempebra. Ser daglig nye forespørsler både etter konsulenter og fast ansatte. Og nesten alle som leier inn konsulenter vil helst ha fast ansatte, men det er ikke nok folk å få tak i. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. mai 2021 Del Skrevet 1. mai 2021 Flyttet til "Jobb og karriere". Tilbakemelding tas i de vanlige kanalene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Lenke til kommentar
ukon Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 (endret) Jeg har intrykk av at det står bra til. Det varierer nok litt fra sektor til sektor. Men sånn generelt, virker det greit ut. Basererdet litt på det selskapet jeg jobber i og antall rekruterere som prøver å ta kontakt. Har ikke helt inntrykk av at det computerprogrammermk stemmer. Har en oppfatnign av at flere selskaper har begynt å gå bort ifra outsourcing til land som India. Har vært mye problemer med kommunikasjon, kvalitet osv har jeg hørt. Endret 4. mai 2021 av ukon Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Skal du sette prosjekt til India må du overspesifisere det deluxe for å få det du vil ha. Ellers holder det normalt ikke mål. Store IT-prosjekter er vanskelig nok å få til der folk er samlet og jobber tett med hverandre og oppdragsgiver. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Jeg tenker heller at han mener at det er mange fra India som kommer til Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå