tazdevil Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Er det noen som har erfaring med dette kortet bra/dårligt? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Les her og her Anbefaler det på det sterkeste! Lenke til kommentar
gafflek Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Les her og her Anbefaler det på det sterkeste! Jeg sier meg enig med gef på den Lenke til kommentar
IpDude Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Har det jeg og det er et toppkort . Litt off topic men jeg sliter med et lite harddisk problem. Har 2 stk Raptor 36 i Raid 0 på Sata 1&2 som funker helt topp. Pioneer 120s master ide1 Plextor brenner på master ide2. Skal ha på en Spinpoint 160 Sata på sata3 og den dukker ikke opp i bios. Kommer opp i Xp men ikke i bios, får elendig ytelse på denne disken når den ikke blir plukket opp i bios. Noen som er smarte her :-) Lenke til kommentar
Gef Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Prøv å oppdater BIOS, mener på å huske at det skulle være noe fix for ettellerannet med raid/hd ting å gjøre. Skader uansett ikke å oppdatere Lenke til kommentar
IpDude Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Har siste bios drivere osv men finner ikke ut av dette, uansett hva jeg gjør dukker ikke disken opp i bios eller oppstarts vinduene. Men den er der i windows men får ikke noe bra ytelse på den. Det er sata 160 disk, den skal være rask ikke sløv som meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå