Jesper Karsrud Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Nice! veldig bra side det der ass! merka at det tok litt tid før siden var ferdig med å laste, men etter det gikk alt smooth! merka ikke noe til at det tok lang tid før mouseover kom, funka strålende fra første øyeblikk! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Takk for ros alle sammen! Ser du sammenhengen nå da Polecat? Ibsen Art i HTML EDIT: skal fixxe preload til alle bildene etterhvert.. synes ikke det var bra menyløsning.. ellers fortsatt bra side Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ser ikke sammenhengen enda jeg.Synes ikke det var en bra løsning for meny. Takk for ros alle sammen! Ser du sammenhengen nå da Polecat? Ibsen Art i HTML EDIT: skal fixxe preload til alle bildene etterhvert.. Ahhh.... I can se teh resemblance, yes! Likte ikke hvordan bildene så ut i normal visning, litt for overdreven pute-emboss, men ideen var god! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Sitter no på jobb med 800x600, sida såg litt bugga ut når bakgrunnen berre slutter heilt plutselig på høgre side, spesielt på så lav oppløsning. Forresten så er copyright teksten ganske altfor utydelig. Skru av antialiasing når du skriver så smått i photoshop *MELDING 3000* WHEEEEEEEEEEEEE Endret 10. januar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Sitter no på jobb med 800x600, sida såg litt bugga ut når bakgrunnen berre slutter heilt plutselig på høgre side, spesielt på så lav oppløsning. Forresten så er copyright teksten ganske altfor utydelig. Skru av antialiasing når du skriver så smått i photoshop *MELDING 3000* WHEEEEEEEEEEEEE *Synes ikke de menu'itemene passet på noen bedre plass,, men finner jeg på en bedre er det fort å omgjøre menyen da.. *Ta vekk antialiasing på copyright,, ikke dumt *Grattis med nr 3000 da!! Lenke til kommentar
KimS Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Går fortere nå, bildene kommer opp med en gang... Nice OT: Nå skal jeg spille håndballkamp jeg, krys fingrene da folkens..! Endret 10. januar 2004 av KimS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå