sluffy Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 du kunne mappet filmrullene sånn at de ble meny-elementer... Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Har lagt ut sånn som menyen skal bli,, *sliter* fortsatt litt med kodinga.. EDIT: silhuettene skal etter planen få en rollover effekt da.. Endret 8. januar 2004 av stian_molvik Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hva er de kantete greiene med pillow emboss på seg? Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Hva er de kantete greiene med pillow emboss på seg? Menyen/silhuetter,, som skal etter planen, ved rollover bli til et blåmørkt bilde av et fotokamere etc. inni silhuetten.. EDIT: Den øverste et digitalt videokamera, den under et fotokamera, og den nederste en bok.. Endret 8. januar 2004 av stian_molvik Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ah..slikt å forstå ja. For en utenforstående kunne dette oppfattes som bare tre tilfeldigplasserte usymmertriske figurer, men nå ser jeg sammenhengen Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ser ikke sammenhengen enda jeg. Synes ikke det var en bra løsning for meny. Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Synes ikke det var en bra løsning for meny. hmm.. Forslag til alternativ meny? Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Synes ikke det var en bra løsning for meny. hmm.. Forslag til alternativ meny? Du kan bruke samme systemet som på v.2, men bruk bilder med litt lav opacity og gjør de helt klare på mouseoveren Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 liker ikke helt den sia der jeg.. sorry.. minner meg om no slik klipp-og-lim ting fra barneskolen.. sier vel mer om deg enn om han som har laget den neida, Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hehehe.. mulig det.. men.. måtte bare si hva jeg syntes... (gikk på steinerbarnehage, og vi lagde lignende greier i stoff til jul... ) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 /me synst at menyen skal vere rein tekst (iallefall om det er masse forskjellige menuitems), en eller anna smart plass på sida. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 /me synst at menyen skal vere rein tekst (iallefall om det er masse forskjellige menuitems), en eller anna smart plass på sida. / me agree Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 /me synst at menyen skal vere rein tekst (iallefall om det er masse forskjellige menuitems), en eller anna smart plass på sida. Trenger bare tre "menuitems", en til filmer, en til bilder, og en til bio.. Det er da denne smarte plassen som er cluet.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 /me synst at menyen skal vere rein tekst (iallefall om det er masse forskjellige menuitems), en eller anna smart plass på sida. Er ikke helt enig jeg, liker det veldig godt slik som duden (molvik) har planlagt. ) Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 liker ikke helt den sia der jeg.. sorry.. minner meg om no slik klipp-og-lim ting fra barneskolen.. Synes den ikke var så ille jeg, fresh og fin er den. Nice work! Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Veldig bra. likte fargene og stilrenheten (Er det lov å skrive det i norsk egentlig ? ) i det nye designet Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Likte siden, likte løsningen på menyen, likte alt! bortsett fra kanskje, som det ble nevt tidligere: tekstdelen er gjennomsiktig! kan sikkert for noen være vanskelig å lese? Nice job! Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Ser ikke sammenhengen enda jeg.Synes ikke det var en bra løsning for meny. Takk for ros alle sammen! Ser du sammenhengen nå da Polecat? Ibsen Art i HTML EDIT: skal fixxe preload til alle bildene etterhvert.. Endret 9. januar 2004 av stian_molvik Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Det blir bra nå Liker menyen, med den boken din ser ut som en scanner Siden tok forresten lang tid å laste, men det er vel start sin feil... Endret 9. januar 2004 av PT Lenke til kommentar
KimS Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Må bare nevne noe... Noen ganger tar det veldig lang tid før mouseoveren virker på menyen, men ellers bar =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå