stian_molvik Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Har da mekket sammen noe nytt, men er litt usikker på om jeg vil gå videre på det eller ei. Vil isåfall bli for å erstatte IbsenArt slik som den er nå.. Aldri blitt særlig vellykket når jeg prøver mg på mørke bakgrunner... Endret 6. januar 2004 av stian_molvik Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Så jo egentlig ikke dum ut den der. Mulig den tekst-boksen hadde en litt mørk transparent bakgrunn.. kanskje hatt den litt lysere? Vet ikke helt.. virket ikke som svart tekst der passet.. hmm er et eller annet som ikke føles helt riktig der Men jeg syntes denne http://home.no.net/smolv/ var stiligere jeg da Men den er kanskje vanskelig å lage dynamisk høyde på? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 /me likte denne _mye_ bedre. Utrolig bra jobba! Vil absolutt, i motsetning til FuLu, anbefale deg å fortsette på denne. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Oyh! Den var jo dritstilig jo! men /me hadde likt at innholdsruta hadde en fast bakgrunnsfarge, da det blir litt irriterande med en synlig bakgrunn som "fortsetter" bak den liksom... Kor skal menyen vere?? Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 mye bedre enn den forrige!! keep up the good work! Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Takk takk, alle sammen. Endret 6. januar 2004 av stian_molvik Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Litt OT; men hva er egentlig de der greiene som ligger til venstre? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Tipper at det er filmruller? Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Tipper at det er filmruller? Helt rett.. Lenke til kommentar
moesen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hvor skal liksom menyen være? Den der var foresten kjempestilig Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Hvor skal liksom menyen være? hmm,, ja du er inne på noe der. Tenkte enten å legge linker i øverste rammen, eller legge noen mouseovers alà Ibsen Art nedforbi bildet, ved siden av text feltet.. Lenke til kommentar
moesen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg synes personlig at en Meny bør være så nært texten som mulig. Enklest mulig Siden du har texten så langt ned på siden så kanskje den skal være rett ved filmrullene litt rotete anlagt. Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg synes personlig at en Meny bør være så nært texten som mulig. Enklest mulig Siden du har texten så langt ned på siden så kanskje den skal være rett ved filmrullene litt rotete anlagt. Joda,, kan bli en mulighet det.. takk, takk Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Lag en html versjon fort! /me vil sjå ferdig resultat! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 ser jeg er litt sent ute, men likte den veldig godt ikke noe å sette fingen på, real nice Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 ser jeg er litt sent ute, men likte den veldig godt ikke noe å sette fingen på, real nice Enig. Lurer bare på hvordan en html versjon vil se ut. Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) ser jeg er litt sent ute, men likte den veldig godt ikke noe å sette fingen på, real nice Enig. Lurer bare på hvordan en html versjon vil se ut. *holder på* EDIT: men mens jeg har dere her,, er usikker på om jeg har rotet meg opp i et hjørne eller ei. Når jeg har delt opp bildet, lurer jeg på hvordan jeg kan få siden til å vise ikke noe lavere enn bildet, da viper.stripene slutter her.. Er ikke sikker på om dette er mulig, isåfall blir jeg vel nødt å runde disse til venstrekanten.. Endret 8. januar 2004 av stian_molvik Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 liker ikke helt den sia der jeg.. sorry.. minner meg om no slik klipp-og-lim ting fra barneskolen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå