Gå til innhold

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty


Anbefalte innlegg

Metal Gear Solid til Playstation står den dag i dag fortsatt frem som PSOnes kanskje viktigste tittel. Derfor er det ikke rart at det har bygd seg opp en viss hype rundt utgivelsen. MGS2 er simpelthen årets konsollspill på forhånd. I så måte er en anmeldelse av spillet egentlig unødvendig, for alle som eier en Playstation2 kommer uansett til å kjøpe spillet. Spillet slutter seg til rekkene av de virkelig geniale spillene.

 

Les hele anmeldelsen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-03-08 09:18, bender skrev:

Jeg er litt nyskjerrig på om dette i det hele tatt vil komme ut for pc.....


 

Det er sansynlig at spillet kommer ut på PC. Det orginale spillet kom ut på PC noen år etter at det komtil PSOne. Du kan dog ikke forvente å se MGS2 på PC på flere år enda.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

MetalGear Solid 2: Sons of Liberty er det beste spillet som noen gang er gitt ut. De som eier en PlayStation 2 uten å ha MGS2 endå, burde vert burt inne. Dette spillet må du ha!

Spillets historie er helt utrolig. Du vet aldri hva det neste kommer til å bli, og det skjer stadig bråe vendinger i spillet. Grafikken er på topp og lyden er fantastisk.Hideo Kojima og teamet sitt har vist et utrolig talent.

Musikken i MGS2 passer perfekt. Eg finner ikke et annet ord for det. Kojima valgte selv mannen bak musikken, Harry Gregson-Williams.

Eg gjentar at dette spillet er noe alle PS2 eiere må ha seg. Og vist du ikke har PS2 - KJØP DET! Det er verdt det, tilogmed vist du kun skal ha

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty.

MGS2 er verdt alle pengene og mye mer til.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg kjøpte også PS1 bare for å spille MGS, og jeg har ikke akkurat angra. Det er det beste spillet jeg noensinne har spilt, og selv om historien inneholder klisjè på klisjè føles det genuint ut, for ikke å snakke om genialt. Denne omtalen ga ikke akkurat en demper på min evige lyst til å spille MGS2, og nå må jeg lide meg gjennom alle dager helt til jeg finner en måte å spille det på, gratis =). Dust Erik.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Hei.

 

Her er et sitat fra omtalen:

 

Den 7/3-2002, skrev Erik Jørgensen:

De mer ekstraordinære tingene får du mest utbytte av hvis du oppdager de selv, men hvis du vil ha noen tips må du gjerne sende meg en mail. Da skal jeg fortelle deg om forskjellige ting du bør prøve. Forresten, hvor mange videospill-figurer kan du få til å onanere?

 

Da jeg leste dette ble jeg veldig nysgjerrig på hvordan man får Snake/Raiden til å onanere.

Jeg sendte en mail til [email protected] , men fikk ikke noe svar.

 

Er det noen som vet hvordan man gjør det?

Jeg forstår det slik at det er andre lignende ting man kan gjøre også? Jeg hadde satt pris på om noen kan informere meg nærmere.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...