Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Utestengt fra KG for andre gang.

Gjest 0a552...8da

Anbefalte innlegg

Gjest 0a552...8da

Nå er jeg drittlei det forumet. Jeg aner ikke hvorfor jeg er utestengt denne gangen heller 🤷‍♀️. Burde de ikke i det minste skrevet hvilken regel du brøt og ikke ramse opp alt av regler?

Jeg har fått meg online venner der jeg har skrevet med på privat basis i over år. (Trøst i korona ensomheten). Burde en ikke fått beholdt den muligheten til å holde kontakt med enkelt brukere? 

Jeg fant ut i en annen tråd at moderatorene der diskuterer under annen bruker i tråder uten at det opplyses at de er moderatorer. Det syns jeg er sært. Får en moderator ett Horn i siden til deg uten at du som bruker er klar over det er du fucka.

Det står at du skal erkjenne regelbruddet. Det er eneste mulig knapp å trykke på. Ingen mulighet der og da og få spurt om hvorfor man er utestengt. 

Nå måtte jeg gå via omveier for å få gitt beskjed til mine private kontaktet og gi ut epost som er mindre anonymisert enn en profil der.

Anbefaler virkelig ikke kg .. ser mange som

hetser andre der som får fortsette og fortsette. Jeg  er sett på som konspirasjons teoretikere bare fordi jeg syns korona tiltak ikke henger på greip og at samfunnet raseres. Jeg er ikke mot korona tiltak men de må være logisk.

I tillegg er jeg sett på som antivaksiner fordi jeg er skeptisk til disse hurtig vaksinene og vaksine pass. Jeg er for alle de andre vaksinene som er godt utprøvd over mange år.

Tenkte jeg skulle spre det glade budskap om KG over alt jeg kommer til.

Amen

Anonymous poster hash: 0a552...8da

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...