Deechon Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Kort forklart, jeg skulle for moro skyld sjekke ut bilen min på vegvesenet bare for å se hvor mange tidligere eiere bilen min har hatt de siste 20 årene. Men når jeg logger inn og søker den opp så er det kun jeg som kommer opp som eier i løpet av hele bilens levetid. Dette virker for meg litt merkelig da bilen i følge vognkortet ble registrert i norge for første gang i 2001. Det kan hende at alle tidligere eierne har reservert seg fra dette registeret og det er jo helt greit, men syntes det virker litt usannsynlig. Kan det hende at bilen egentlig er en skjult gråimport med annet opprinnelsesland? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Info om tidligere eiere ligger ikke åpent. Det er det kun vegvesnet selv om har tilgang til om jeg har forstått det riktig? 1 Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 (endret) Opelduude skrev (19 minutter siden): Info om tidligere eiere ligger ikke åpent. Det er det kun vegvesnet selv om har tilgang til om jeg har forstått det riktig? Ja må vel sende mail til SVV for å få sånn info. Personvern-regulativ fra EU som er skyld i dette. Endret 27. april 2021 av Hanhijnn Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 27. april 2021 Forfatter Del Skrevet 27. april 2021 Ok. Da ble jeg "lurt" av denne artikkelen. https://www.tv2.no/a/11893678/ Gir jo logisk mening at sånn info ikke skal ligge åpent. Det bare virket som det var mulig. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 To av mine biler. Får opp navn på tidligere eiere, men ikke adresse. Finner info på eiere ca 30 år tilbake i tid. Har testet rundt 10 skilt nå, ingen har noen skjulte eiere. Men ja, må jo være innlogget. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Sitat Logg inn på Din side for å se eieropplysninger Jeg får opp tidligee eier på min bil etter å ha logget inn med "BankID" (Bruker annen løsning) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå