erz Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) trenger litt hjelp med siden min, sist fikk jeg ganske så god respons så hvorfor ikke prøve lykken her igjen? www.cefeud.org/krogh det jeg trenger hjelp med er menyen i midten, jeg har laget et forslag selv men vet ikke om jeg er fornøyd med det. her er forøvrig forslaget mitt: Forslag! Endret 6. januar 2004 av erz Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hmm, rød overskrift på nyhetene der blir feil synes jeg. Sånne farge passer best til feilmeldinger e.l. Ellers er jeg ikke så sikker på om den øverste i midten der passet. Ble for mye plass ledig til høyre for den, hadde kanskje passet bedre å hatt den som liten boks på en av sidene hvor du har meny og linker. Kanskje heller hatt en slags presentasjon "Velkommen til bla bla, denne siden bla bla..." istedet der du har "mini-nyhetene". Ellers ser det jo bra ut Lenke til kommentar
erz Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Hmm, rød overskrift på nyhetene der blir feil synes jeg. Sånne farge passer best til feilmeldinger e.l. Ellers er jeg ikke så sikker på om den øverste i midten der passet. Ble for mye plass ledig til høyre for den, hadde kanskje passet bedre å hatt den som liten boks på en av sidene hvor du har meny og linker. Kanskje heller hatt en slags presentasjon "Velkommen til bla bla, denne siden bla bla..." istedet der du har "mini-nyhetene". Ellers ser det jo bra ut heh, ja det røde var vel bare noe jeg testet nå nylig i stylesheeten. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Joda, så greit ut det, men sørg for å få en footer. Lurer på hvordan det ville blitt med en svart 1px ramme rundt hele det lyseblå feltet jeg? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 forslaget mitt: Forslag! likte ikke de røde overskriftene, kanskje en annen font? likte heller ikke mouse overen, foreslår en lys gråfarge der.. overskrift farge, tja mørk blå, som i headeren? Lenke til kommentar
erz Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 forslaget mitt: Forslag! likte ikke de røde overskriftene, kanskje en annen font? likte heller ikke mouse overen, foreslår en lys gråfarge der.. overskrift farge, tja mørk blå, som i headeren? som jeg skrev tidligere, likte jeg det ikke selv. derfor jeg spør om hjelp ) er enig i det meste du sier Lenke til kommentar
erz Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 bedre nå? endra på overskrifts fargen, og mouse overen. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 En veldig standard og ryddig layout. Keep workin mah man Kunne vært en mer grafikk basert side though... men men... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Har du tenkt å bruke iframes? Likte ikke helt underline på linkene; du bør bruke en mouseover hvor underline går vekk, eller linken skifter farge, ikke begge deler på en gang. Ellers ser det bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå