TomasK Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Vel det kan variere litt men dette var lang tid, vet ikke hvordan det var der i romjulen mulig de kjørte med redusert bemanning da, de fleste vil vel ha litt fri da. Jeg bestilte en A64 hos dem i går og i dag var den i posten Bruker du ikke Norek? Kunne nok gjordt det, men vil ikke blande firma reg og det jeg holder på med privat, blir liksom ikke helt riktig å kjøpe masse datautstyr på et snekkerfirma, dette kan bla føre til trøbbel med revisor og da blir det dyrt. Du hadde vel ikke fått registrert deg på Norek med et snekkerfirma vel? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Og hvorfor er pakken stygg? Kan du si den er stygg, så må du jo ha sett den. Ergo er den faktisk kommet frem til deg, og DA kan du ikke klage over leveringstid. den er ikke kommet frem till meg Hvordan kan du da vite at den er stygg? Du har aldri sett den Dessuten ... du hadde kollinr... hvor fikk du det fra? Ikke fra pakkesporinga til Komplett vel? Og om du giddet å hadde trykke på sendingsnummeret, ville du blitt sendt videre til Postens sporingstjeneste. Og helt mirakuløst ville du nå sett at pakka di ikke var på det lokale postkontoret. Da hadde du spart deg en bomtur på posten. Vidunderlig denne datateknologien... for de som gidder å trykke et par ganger, kan man slippe mange bomturer. Anbefales !!! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 joa, men må vere litt mere aktive, ikke lubben og lat Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) plz gidd whine... Vær tolmodig eh du kødder? har man bestilt et produkt er det bedriftens ansvar å eventuelt ansette flere slik at de kan tilby bra service. hvis de ikke gjør det (å ta spesielle klareringer for jul og andre høytider) så er det dem det går utover (å få dritt slengt mot seg - i.e. dårlig publisitet). Jeg synes folk som har dårlig erfaring med en webshop skal for all del bare klage, uten kunder har de ikke webshop. Når de engang ikke sender beklagelig e-mail på at de SELV er treige på å få pakken til posten synes jaggu meg jeg at komplett bør få dritt slengt mot seg. Edit: 1) Bruker du sånne idiotiske forkortelser som KTHX og PLZ og ja.. generelt dumme ufullstendige setninger fotjener du ikke å bli tatt seriøst. 2) Eventuelt kan komplett understreke med stor rød skrift (?) at de har treig leveringstid p.g.a. helligdager osv. Da kan man ikke påkreve at pakken skal komme tidlig - for da vet man selv at man bestiller på "treighets-risiko" Endret 6. januar 2004 av SineTwo Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Kunne nok gjordt det, men vil ikke blande firma reg og det jeg holder på med privat, blir liksom ikke helt riktig å kjøpe masse datautstyr på et snekkerfirma, dette kan bla føre til trøbbel med revisor og da blir det dyrt. Bare ett lite tips, du kan jo bare kjøpe alt du skal på norek, betale fakturaen selv, og aldri ta dette inn i regnskapet. Da burde det jo ikke bli noe problem, og du vil få bedre priser (Ok, det er ikke mye billigere, men litt). Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg bestilte skjerm på julaften, og den lå på Stokke postkontor klokken 11.00 første arbeidsdag etter jul. Ikke dårlig, synes jeg. Og en ting til....jeg synes ikke du skal klage på komplett hvis du ikke har brukt pakkespor....det kan ha vært posten som rotet også, vettu. Men uansett må man regne med at det tar over en uke når man bestiller i jula. Og du....en pakke som inneholder datautstyr er ALDRI stygg Og ja....skjermen er på plass Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Vel det kan variere litt men dette var lang tid, vet ikke hvordan det var der i romjulen mulig de kjørte med redusert bemanning da, de fleste vil vel ha litt fri da. Jeg bestilte en A64 hos dem i går og i dag var den i posten Bruker du ikke Norek? Kunne nok gjordt det, men vil ikke blande firma reg og det jeg holder på med privat, blir liksom ikke helt riktig å kjøpe masse datautstyr på et snekkerfirma, dette kan bla føre til trøbbel med revisor og da blir det dyrt. Du hadde vel ikke fått registrert deg på Norek med et snekkerfirma vel? Joda det spiller vel ikke noen rolle, et firma er et firma og de fleste/alle firmaer trenger datautstyr. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Vel det kan variere litt men dette var lang tid, vet ikke hvordan det var der i romjulen mulig de kjørte med redusert bemanning da, de fleste vil vel ha litt fri da. Jeg bestilte en A64 hos dem i går og i dag var den i posten Bruker du ikke Norek? Kunne nok gjordt det, men vil ikke blande firma reg og det jeg holder på med privat, blir liksom ikke helt riktig å kjøpe masse datautstyr på et snekkerfirma, dette kan bla føre til trøbbel med revisor og da blir det dyrt. Du hadde vel ikke fått registrert deg på Norek med et snekkerfirma vel? Joda det spiller vel ikke noen rolle, et firma er et firma og de fleste/alle firmaer trenger datautstyr. Står jo på siden deres at de kun selger til dataforhandlere da. Men du kunne jo hatt et datafirma som ikke jeg vet om. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Og hvorfor er pakken stygg? Kan du si den er stygg, så må du jo ha sett den. Ergo er den faktisk kommet frem til deg, og DA kan du ikke klage over leveringstid. den er ikke kommet frem till meg Ironi anyone? Les hele innlegget mitt, så forstår du hvorfor jeg skrev det. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 plz gidd whine... Vær tolmodig eh du kødder? har man bestilt et produkt er det bedriftens ansvar å eventuelt ansette flere slik at de kan tilby bra service. Jeg synes folk som har dårlig erfaring med en webshop skal for all del bare klage Her er det jo kommet frem at det med alle helligdager og julen, ikke var så ille leveringstid uansett. Les hele posten og svarene før du uttaler deg. Og skal man klage når man føler man får dårlig service, så skal det være godt begrunnet, og da skal man for søren si ifra når man får bra service også. Ikke bare klage klage klage som de fleste kunder gjør. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) plz gidd whine... Vær tolmodig eh du kødder? har man bestilt et produkt er det bedriftens ansvar å eventuelt ansette flere slik at de kan tilby bra service. Jeg synes folk som har dårlig erfaring med en webshop skal for all del bare klage Her er det jo kommet frem at det med alle helligdager og julen, ikke var så ille leveringstid uansett. Les hele posten og svarene før du uttaler deg. Og skal man klage når man føler man får dårlig service, så skal det være godt begrunnet, og da skal man for søren si ifra når man får bra service også. Ikke bare klage klage klage som de fleste kunder gjør. Hvorfor skal du dasse ned på folk som klager? Er det nå umulig å klage? Og hvorfor skal du drive å edite posten min slik at du ikke får med alt jeg har skrevet? Hvis jeg eier webshop som driver dårlig "innlevering" til postkontoret må jeg selvfølgelig ta imot støyt. Det er en grunn til at PSDATA og Microplex ligger høyt oppe på lista. Komplett klatrer opp igjen etter ifjor, men fy ****** de har fucka opp pakke innlevering når jeg har bestilt 2 ganger før. Jeg skrev at webshops bør evt. understreke på siden sin at grunnet jul og andre helligdager så blir leveringstiden noe senere - slik blir det ingen misforståelser mellom dårlig service og arbeidsdager. Edit: jeg orker ikke å føre denne diskusjonen lenger, men at man ikke skal få klage på webshops er IDIOTISK. Endret 7. januar 2004 av SineTwo Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Det virker som om omtrent alle har bestilt fra komplett i jula. Inkludert meg. Da er det absolutt ikke rart det tar sin tid. Den bestillingen din tok ikke 2 uker, den tok noen få dager, for resten har vært helligdager og fridager. Jeg synes det er kjempebra av komplett og klare alle disse leveransene i det hele tatt. På tross av at det er kommet inn utrolig mange bestillinger. Jeg har alle ganger utenom denne fått pakken samme dag\dagen etter. Er det et firma jeg hater er det posten! Etter at komplett leverte pakken min til posten etter to virkedager har de brukt langt over en uke med virkedager med og levere. Og når de først klarte og levere viste det seg at hjem på døra bilen hadde funnet ut at tiden ble for knapp, så han hadde dratt tilbake til postkontoret med min pakke, slik at den ble registrert som om jeg ikke var hjemme når de kom. Dagen etter fikk jeg en oppkravslapp hvor det sto at jeg måtte hente pakken fordi bilen hadde prøvd og levere, jeg ringte service og de fant feilen som jeg har forklart over og så sa de at det bare var og hente pakken og at jeg ikke fikk igjen noen penger av dem for "hjem på døra" tjenesten. Den måtte komplett refundere. Og hva hadde de gjort feil i denne saken? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 komplett hadde ikke sent pakka mi i dag heller så da blir det dårlig med ny lagringsplass på meg til helga på lan men men.. kan ikke stresse for mye her i verden Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 jeg sitter på en 20gb ^^, holder for meg en stund til Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hvorfor skal du dasse ned på folk som klager? Er det nå umulig å klage? Og hvorfor skal du drive å edite posten min slik at du ikke får med alt jeg har skrevet? Du skal få klage på webshops, men man bør også rose webshops hvis de gjør noe bra. Du skriver jo selv at man alltid skal klage, men synes du ikke at noen webshops fortjener ros også da? Jeg har ALDRI sagt at man ikke skal klage. Les innlegget mitt litt nøyere før du kommer med slike beskyldninger. Ang. redigering av innlegg, så fjerner jeg det som ikke er relevant for det jeg svarer på. Altså, jeg redigerer ikke ditt innlegg, jeg bare tar med det jeg svarer på. Det å uhemmet quote synes jeg ikke er riktig, da det fører til mye unødvendig rot på forumet. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hvorfor skal du dasse ned på folk som klager? Er det nå umulig å klage? Og hvorfor skal du drive å edite posten min slik at du ikke får med alt jeg har skrevet? blablabla pirkemann. Altså, skal man være så pirkete så kan man alltid finne feil uansett. Det jeg skal frem til, er at som kunde har man RETT til å klage, og hvis noen utøver en slik rett så skal ikke folk bli så sure. Ja man roser, og man klager. Men tror du virkelig at folk som skriver inn på en klage tråd ikke klager? Det finnes rose tråder, det finnes klage tråder. Lev med at kunder er sære, fordi konkurransen er stor. Jeg står på mitt, og folk bør både klage og rose. Det man forventer av en webshop er individuelt, får jeg ikke det jeg vil ha prøver jeg meg frem til jeg gjør det. Forøvrig har jeg sagt at microplex og ps-data har bra service (høyt oppe på lista). Så kanskje du bør lese inlegget mitt litt bedre? Orker ikke å diskutere mer, så du får svare hvis du selv vil Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg står på mitt, og folk bør både klage og rose. Det man forventer av en webshop er individuelt, får jeg ikke det jeg vil ha prøver jeg meg frem til jeg gjør det. Da er vi enige da. Ble bare litt provosert av at det virket som du oppfordret folk til å klage når noe var galt, uten å ta det opp med webshopen først, men ikke rose når de var fornøyde med noe. Misforsto deg sikkert :-) Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Husk at du bestillte pakken midt i værste julestria...Kan ikke forvente annet enn litt ventetid da.. De som jobber på komplett har vel rett på juleferie de og? Så ikke klag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå