Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Endelig Julepakkene åpnet, pengene ble funnet inni pakken og seff ble jeg glad :p

og da fikk jeg plutselig lyst på ett nytt 3dkort og en ny mus, det var jo juletider hvorfor ikke vente litt med å bestille? jo det gjor jeg.. 27/12/03, Yes nå hadde jeg nettopp bestillt meg ATI radeon 9600xt og ms4.0. Og dagene gikk, jeg ventet, jeg viste seff det var juletider og kanskje komplett hadde litt fri osv.. men nå skrevet dato [06/01/04] Stakk jeg til postkontoret og spurte etter pakken min med Kolinr osv.. de kom til bake og sa "nei den er nettopp blitt inlevert på 'STOKKE' postkontor". Jeg er rimelig irritert tok nesten 2uker for at de skulle klare å lever inn den stygge pakken til postkontoret og be de sende det til meg, jeg trudde først at pakken sto på postkontoret og ventet på meg den 06/01/04 :thumbdown::realmad::wallbash: Noen andre som har opplevd det samme..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte tidlig på fredag 02.01.04 og ringte de nå istad iogmed de ikke hadde sendt ut enda. De sa det var veldig mye bestillinger som hadde kommet inn i jula og at de slet litt med leveringen.

De sa de begynte å komme ajour nå, og jeg ble lovet at pakken ble sendt senest imorgen... syns alikevel det har tatt _lang_ tid!

Lenke til kommentar

Det er normalt at ting går tregt i jula... ofte veldig tregt!

Ved juletider har de vareopptelling, kansje nedsatt bemaning, mange som bestiller (julegaver til andre... folk ungdom som har fått peng til jul å bestiller osv...) Jula er den verste tia å bestille ting... og bestiller du i jula kan du vente deg tregere levering og dårligere kundeservis hos alle bedrifter (med nån untak da)

Så du får sitte å vente... ting tar tid :yes:

Lenke til kommentar
27/12/03, Yes nå hadde jeg nettopp bestillt meg ATI radeon 9600xt og ms4.0. Og dagene gikk, jeg ventet, jeg viste seff det var juletider og kanskje komplett hadde litt fri osv.. men nå skrevet dato [06/01/04] Stakk jeg til postkontoret og spurte etter pakken min med Kolinr osv.. de kom til bake og sa "nei den er nettopp blitt inlevert på 'STOKKE' postkontor". Jeg er rimelig irritert tok nesten 2uker for at de skulle klare å lever inn den stygge pakken til postkontoret

Hvis de ikke har delene på lager, tar det jo naturligvis litt lengre tid. Men de har uansett hatt litt lengre leveringstid nå, pga. julen. Det har også vært en del ekstra helligdager, og helger som falt uheldig sammen med disse helligdagene, slik at det ikke tok 2 uker før de sendte pakken din, men faktisk en uke (virkeuke).

Bestilte DVD brenner og noen DVD plater fra Komplett på nyttårsaften, alt på lager. Det ble sendt i dag, 3 virkedager etter bestilling. Synes ikke det er ille med tanke på at de har hatt mye bestillinger, og trolig mindre bemanning i julen.

Og hvorfor er pakken stygg? Kan du si den er stygg, så må du jo ha sett den. Ergo er den faktisk kommet frem til deg, og DA kan du ikke klage over leveringstid. Ok, var kanskje useriøst, men ville bare poengtere hvor dum den påstanden din var.

Og en ting til... hvorfor trodde du den lå og ventet på postkontoret ditt?

Lenke til kommentar
Vel det kan variere litt men dette var lang tid, vet ikke hvordan det var der i romjulen mulig de kjørte med redusert bemanning da, de fleste vil vel ha litt fri da. Jeg bestilte en A64 hos dem i går og i dag var den i posten

Bruker du ikke Norek? :wow:

Kunne nok gjordt det, men vil ikke blande firma reg og det jeg holder på med privat, blir liksom ikke helt riktig å kjøpe masse datautstyr på et snekkerfirma, dette kan bla føre til trøbbel med revisor og da blir det dyrt.

Lenke til kommentar
Endelig Julepakkene åpnet, pengene ble funnet inni pakken og seff ble jeg glad :p

og da fikk jeg plutselig lyst på ett nytt 3dkort og en ny mus, det var jo juletider hvorfor ikke vente litt med å bestille? jo det gjor jeg.. 27/12/03, Yes nå hadde jeg nettopp bestillt meg ATI radeon 9600xt og ms4.0. Og dagene gikk, jeg ventet, jeg viste seff det var juletider og kanskje komplett hadde litt fri osv.. men nå skrevet dato [06/01/04] Stakk jeg til postkontoret og spurte etter pakken min med Kolinr osv.. de kom til bake og sa "nei den er nettopp blitt inlevert på 'STOKKE' postkontor". Jeg er rimelig irritert tok nesten 2uker for at de skulle klare å lever inn den stygge pakken til postkontoret og be de sende det til meg, jeg trudde først at pakken sto på postkontoret og ventet på meg den 06/01/04  :thumbdown:  :realmad:  :wallbash: Noen andre som har opplevd det samme..?

Hva klager du over?

Du sendte inn en ordre den 27/12 som er en lørdeg og etter lørdag kommer søndag, og da har vi igjen 29,30 og nyttåraften i 2003:wow: 2004 starter med 1/1 som er en rød dag og så kommer fredag og etter der lørdag som kommer før søndag. Pakken ble trolig sendt mandag 5/1-2004 som ikke er så ille når du ser på dagene før 5/1-2004.

Lenke til kommentar

Kunne nok gjordt det, men vil ikke blande firma reg og det jeg holder på med privat, blir liksom ikke helt riktig å kjøpe masse datautstyr på et snekkerfirma, dette kan bla føre til trøbbel med revisor og da blir det dyrt.

Oki :) Jeg trodde du var ansatt som snekker i et firma og hadde et eget datafirma på si ;)

Jeg har et eget datafirma og jeg kan drive med mye annet enne data, selv om firmaet er registrert som salg og reprasjoner av datautstyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...