Gunnar-T Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Bruker korrekturverktøyet "Spor endringer" i Word 2007. Fungerer fint på min PC. Når jeg sender dokumentet til en annen med nyere Word-versjon så viser ikke endringene på hans PC. Noen som kan løse problemet? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 (endret) Det er vel .docx filer du bruker? Jeg tror 2007 er litt forskjellig fra de nyere på dette. Jeg vet ikke om det virker på tvers av 2007 og de andre, men filformatet skal være kompatibelt. Et tips kan være å bruke Word for the web eller Libreoffice/OpenOffice istedet for Word 2007. Endret 26. april 2021 av Svein M Lenke til kommentar
Gunnar-T Skrevet 26. april 2021 Forfatter Del Skrevet 26. april 2021 Jeg har to PC'er med samme Word-versjon (2007). Når jeg bruker "Spor endringer" på PC1 og flytter det over til PC2 (med samme Word-versjon) fungerer det heller ikke. Endringene ligger trolig i et vedlegg til dokumentet og disse blir ikke med ved kopiering. Det er nåværende hypotese. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Endringene skal være i filen. Det jeg har mest tro på er at det blir noe tull med å vise endringene kanskje pga det er to brukere, eller at det å vise endringene er av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå