MultiGamerClub Skrevet 25. april 2021 Del Skrevet 25. april 2021 Tenkte og hoppe fra B350-F opp til B550-F, ser klink.no er noe endel under komplett, er det noen som har erfaringer fra denne nettsiden? Lenke til kommentar
FiveInline Skrevet 25. april 2021 Del Skrevet 25. april 2021 Har handlet noe småtteri derfra nylig, og de sender kjapt. Hvordan kundeservice og returer er vet jeg ikke. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 25. april 2021 Del Skrevet 25. april 2021 Husk at Komplett har prismatch. Karaktersnittet hos Prisjakt er bra. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 25. april 2021 Del Skrevet 25. april 2021 Bestilte hovedkort og kabinett der i fra, ble sendt fort. Retur og kundeservice har jeg ikke vært borti enda. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 25. april 2021 Del Skrevet 25. april 2021 Bestillte Psu der på en søndag, den var omtrent pakket og klar før jeg fikk sukk for meg, men jeg fant den billigere en annen plass og sendte mail om avbestilling, 5 min senere var den avbestillt og penger tilbake på konto, så bestiller gjerne igjen en annen gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå