hasuwest Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Hei! Jeg har en IBM PC med en P-II 400MhZ prosessor.. Hvordan kan jeg overklokke den? Det går ikke ann i BIOS i alle fall, men er det noen andre muligheter? Og hvor mye trur dere jeg kan klokke den opp til med standar cpu vifte? Lenke til kommentar
druid Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 jeg tror du kan gi opp med en gang, men for å være på den sikre siden kan du fra frem manualen til hovedkortet, og se om du finner noe sted hvor du kan justere FSB. MerkePCer er som regel elendige å klokke [ Denne Melding var redigert av: druid på 2002-03-07 21:00 ] Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 > Hei! Jeg har en IBM PC med en P-II 400MhZ prosessor.. Hvordan kan jeg overklokke den? < hai på daj... modell betegnelsen ? Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 8. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2002 Ehh.. Trur du det finnes manualer til en IBM maskine? Nei! Der er delene satt sammen hvor det er plass til de ! Jaja.. da blir det vel ikke.no klokking av min IBM maskin Lenke til kommentar
Pop Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Jeg har bl.a. en PII 350 som kjører fint på 392MHz, med standardkjøler. Så da skal vel 450MHz være innen rekkevidde for din 400. Men om du finner den rette jumperen for det uten manual er vel en annen sak. På min (selvkomponert) kan det heldigvis gjøres gjennom bios. På en eldre maskin, P100 prøvde jeg meg bare frem. Fant den rette jumperen som skulle brukes på noen gamle nettsider og prøvde bare frem hva som var max hastighet. Gikk greit det. -P- Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Kjører min p2-400 på 496MHz(31MHz PCI) funker bare på vintrene(hakke varmeovn på rommet, er ca 10-16grader) På sommern må jeg ned i 480. Har Asus P2B hovedkort, støtter ikke min WD 80GB HD *SUTRE* Har forrestn brukbar vifte på prosessorn åsså... Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 9. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2002 Men hvordan over klokka du den da caps_lock? Går ikke i bios'en min i alle fall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå