Asculf Skrevet 24. april 2021 Del Skrevet 24. april 2021 Hei, Jeg har en ny Hp envy x360 men skjønner ikke hvordan den kan startes i tablet mode. Når den er foldet helt 360 grader til nettbrettmodus så finner jeg ikke noen måte å starte den på, men må svinge skjermen helt rundt slik at den blir vanlig laptop og bruke den vanlige startknappen. Takker for gode tips Lenke til kommentar
Fartlitter Skrevet 2. mai 2021 Del Skrevet 2. mai 2021 (endret) Om du sveiper til venstre på høyre siden, får du opp valg om nettbrettmodus der? Windows knappen + A Endret 2. mai 2021 av Fartlitter Lenke til kommentar
Asculf Skrevet 3. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2021 Hei. Nei det er ikke mulig å sveipe til siden. Windows+A åpner skjerm for varsler, men ikke nettbrettmodus der. Jeg får valg om jeg vil avslutte nettbrettmodus når jeg svinger skjermen tilbake til laptop, og bruke nettbrettmodus når jeg svinger skjermen til nettbrett. Så det er greit nok. Men velger jeg hvilemodus mens den er i nettbrett modus så finner jeg ingen mulighet til å få den i gang uten å svinge skjermen tilbake til laptop modus og så bruke av/på knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå