obos Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg har fikset mange maskiner før men akkurat denne, er den vrien. Jeg har sjekket med norton og fant denne linken her: http://securityresponse.symantec.com/avcen...moval.tool.html Har lastet ned på en annen maskin og brent dem på en cd. Microsoft Security Bulletin MS03-026 og FixBlast.exe Når jeg prøver å fikse den maskinen med Blaster så får jeg kun 1 minutt på meg. Det å kjøre Bulletin og FixBlast tar mer enn 1 minutt. Derfor kjører jeg SERVICES.MSC /S og finner Remote Procedure Call (RPC) service. Så skal jeg: "Right-click the Remote Procedure Call (RPC) service, and then click Properties." Da skjer det ingen ting. Får ikke frem egenskapene til RPC, men likevel så går tiden.... skjønner ikke. Har aldri fått så mye problemer med den før. Trenger hjelp. Ikke si at eneste løsningen er å formatere Lenke til kommentar
svalset Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 har du prøvd norman sine fixer?? de skal funke bra... har de jeg, kan sende de til deg om du ønsker.. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 klikk på start, "kjør" og skriv "shutdown -a" Da avslutter du msblaster programmet Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 installer antivirus, uten å være tilkoblet internet. oppdater den vi oppdaterings serveren. dette vil gjøre at blaster ikke får restarta maskina. . så kan du oppdatere windows'en burde funke...gjorde det for meg Lenke til kommentar
Roald! Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Har akkuratt det samme viruset men nå trur eg at det er fjernet... Slik kan du gå frem: Alt-ctrl-delete klikk på processes og finn ms.blast og avslutt det... Etterpå kjører du fix.blast og laster ned denne oppdateringen her Det funka hvertfall for meg lykke til Lenke til kommentar
Fujitsu Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Gjør som ComputerBoy sa. Gå inn på kjør, skriv shutdown -a og trykk på ok.. det gjorde jeg når jeg fikk det viruset.. Lenke til kommentar
@b Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Gjør som ComputerBoy sa. Gå inn på kjør, skriv shutdown -a og trykk på ok.. det gjorde jeg når jeg fikk det viruset.. Da avbryter du bare nedtellingen, du fjerner ikke viruset. Lenke til kommentar
Vyper Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Microsoft har lagt ut en oppdatering som dreper Blaster for godt. Les mer her: It Avisen Lenke til kommentar
Cyphe[R] Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) En ting som er viktig erå slå av system gjenoppretting..(Under mindatamaskin ->Egenskaper -> systemgjenoppretting) Hvis du gjør det, kjører fix, patcher opp så skal alt være i orden.. Endret 9. januar 2004 av Cyphe[R] Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 ' date='09/01/2004 : 09:36'] En ting som er viktig erå slå av system gjenoppretting..(Under mindatamaskin ->Egenskaper -> systemgjenoppretting)Hvis du gjør det, kjører fix, patcher opp så skal alt være i orden.. Dette står også under VIKTIG!!!!! på symantec sine sider! Men til trådstarter: Det virker som om det du vil frem til er å få litt mer tid til rådighet? Da er det "shutdown -a" som er riktig. Den "aborter" shutdown-timeren, som er på ca. 1 minutt. Lenke til kommentar
Cyphe[R] Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) ja.? og du vil hvor ? Kansje det er viktig ? Endret 9. januar 2004 av Cyphe[R] Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 ' date='09/01/2004 : 09:41'] ja.? og du vil hvor ? Spør du meg? Lenke til kommentar
Cyphe[R] Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 noe du lurer på ? hehe.. nej ..btw... god morgen... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 God morgen. Ja, viktig. Jeg ville bare understreke ditt poeng. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) ...og konklusjonen er: Da er det "shutdown -a" som er riktig. Den "aborter" shutdown-timeren, som er på ca. 1 minutt. Endret 9. januar 2004 av ridgea Lenke til kommentar
Cyphe[R] Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ja.. og ved å gjøre slikt som står på symantec så er viruset long gone.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå