obos Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg har fikset mange maskiner før men akkurat denne, er den vrien. Jeg har sjekket med norton og fant denne linken her: http://securityresponse.symantec.com/avcen...moval.tool.html Har lastet ned på en annen maskin og brent dem på en cd. Microsoft Security Bulletin MS03-026 og FixBlast.exe Når jeg prøver å fikse den maskinen med Blaster så får jeg kun 1 minutt på meg. Det å kjøre Bulletin og FixBlast tar mer enn 1 minutt. Derfor kjører jeg SERVICES.MSC /S og finner Remote Procedure Call (RPC) service. Så skal jeg: "Right-click the Remote Procedure Call (RPC) service, and then click Properties." Da skjer det ingen ting. Får ikke frem egenskapene til RPC, men likevel så går tiden.... skjønner ikke. Har aldri fått så mye problemer med den før. Trenger hjelp. Ikke si at eneste løsningen er å formatere Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) trykk windowsknappen+R og skriv shutdown -a Da stopper nedtellingen hvis den begynner. Hvis du kjører windows XP kan du aktivere firewallen. Endret 6. januar 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå