TROMME Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 FIKK MLD FRA POSTKONTORET OM AT BREV FRA BANKEN HADDE KOMMET . MED HENTENR +++ . KOMMER TIL SKRANKEN VISER MLD MIN MED HENTE NUMMERET . HUN HENTER DET OG JEG LEGGER MITT PASS PÅ SKRANKEN . HUN MOTTAR OG SER I DET OG BER MEG SKRIVE UNDER PÅ EN PLASTPLATE MED DITTO PENN . . OK ,DET GJORDE JEG . .NEI ,DEN GODKJENNER HUN IKKE . DEN VAR IKKE HELT LIK . TULLBALL . PRØVER EN GANG TIL MED OGSÅ EN ANNEN BETJENT STO DER . HØRER HAN SIER : NEI, DET ER IKKE HAN . . . FÅ ET PAPIR Å SKRIVE PÅ MED EN PENN . NEI DET KUNNE DEM IKKE FOR KL HADDE PASSERT 1800 . NÅ ER VI STENGT . KOKTE LITT JEG DA ,SÅ SIER HAN ANDRE DET ER IKKE OSS DET ER BANKEN . . JEG BARE GIKK . TENKTE PÅ VEIEN , OKAY DA ER JEG SVINDLER OG BLITT EN BANDITT . MEN BANKEN MIN ER STENGT DET ER IKKE DE . . PÅ PASSET VAR DET EN STREK SOM VAR FOR KORT , OG EN MINILØKKE PÅ EN BOKSTAV . PÅ PASSET SÅ UNDERSKRIVER MAN PÅ EN SMAL PLASTLINJE OG DERFOR BLE STREKEN KORTERE . MEN MAN SER GODT AT DET ER SAMME SKRIFT TYPE MM . ER POSTEN HELT ALENE HJEMME OPPE I HODET ? NYTT PASS MED ALT AV KONTRØLLNR MM ELLER VAR DET AT JEG KOM I JOGGETING , BUSTETE PÅ HÅRET ,SKJEGGETE OG MØUNNBØIND .. JEG VAR SISTEMANN DER . KSNSKJE JEG VAR EN RANER OG . . HJELP TIL Å FÅ FORSTÅ DETTE . TOM Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 Siden covid så har jeg ikke måtte skrive under på noe ved mottak av pakke. Viser førerkortet, med gammelt bilde uten skjegg.. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 25. april 2021 Del Skrevet 25. april 2021 Virker som det er verre å argumentere mot to personer. Står du overfor to ansatte og de er enige, blir den ene hausset opp av den andre. Tror de legger til sides navneendringer, så en er avhengig av å kjenne noen der for å få endret navn i deres system (registrere en allerede godkjent navneendring). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå