kefirgut Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Sitter her med Ski jump 2004. Går igjennom den lære greia, for å lære meg å hoppe. Når jeg kommer til det steget at jeg skal ta av fra kanten får eg bare "faild to take off." Hva gjør jeg galt. Vet jeg skal trykke begge musknappene inn like før kanten og dra musa bakover når jeg er i lufta. Men går ikke. Skal jeg trykke knappene inne for så å slippe? eller trykk og slipp? Noen som kan fortelle meg hva jeg gjør galt? Lenke til kommentar
RoMaN Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Trykk på begge mustastene samtidig på hoppkanten, deretter slipp. Dra musa mot deg for å oppnå V-Stil Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Er det shareware, eller? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Nei, det er bare et dårlig spill Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 HVOR får man tak i dette?? Lite nok til å laste ned med ISDN?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå