Øystein.F. Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Eit av tidenes mest fascinerande spel, har blitt eitt av tidenes beste. ANMELDELSE: Nier Replicant ver.1.22474487139... 1 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Leste ikke anmeldelsen fordi holder meg unna alt av spoliers, menneh..Nier: Automata ble en av mine favoritter noen gang så glder meg perverst til denne. Håper White SNow edition ramler innom posten veldig snart! =) Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Hehe, Furevik og spill fra Japan, hvor skalaen starter på 9 omtrent. Så gudene vet hvordan dette er. Nier Automata var i alle fall selve definisjonen på middelmådighet. Kjedelig kampsystem, totalt uinteressante karakterer og historie og et lagresystem laget av Satan. At historien og karakterene i et spill som kommer fra Japan er fantastisk, er dessverre like lite sannsynlig som at et PC-eksklusivt spill skulle blitt GOTY hos Gamer. Litt rart at gamingindustrien i Japan er så umoden, siden filmindustrien har så mange klassikere, men det har kanskje med at publikum til denne typen spill historisk sett har vært (og fremdeles er?) unge gutter. 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 radiohodet skrev (20 minutter siden): Kjedelig kampsystem, totalt uinteressante karakterer og historie og et lagresystem laget av Satan. Blir ofte slik når du starter på spill 3 i serien, ikke liker denne typen spill, og ikke egentlig liker noe som helst. 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Øystein.F. Skrevet 22. april 2021 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 22. april 2021 1 hour ago, radiohodet said: Hehe, Furevik og spill fra Japan, hvor skalaen starter på 9 omtrent. Så gudene vet hvordan dette er. Nier Automata var i alle fall selve definisjonen på middelmådighet. Kjedelig kampsystem, totalt uinteressante karakterer og historie og et lagresystem laget av Satan. At historien og karakterene i et spill som kommer fra Japan er fantastisk, er dessverre like lite sannsynlig som at et PC-eksklusivt spill skulle blitt GOTY hos Gamer. Litt rart at gamingindustrien i Japan er så umoden, siden filmindustrien har så mange klassikere, men det har kanskje med at publikum til denne typen spill historisk sett har vært (og fremdeles er?) unge gutter. Nier Replicant 10/10 Monster Hunter Rise 9/10 Bravely Default II 6/10 Hyrule Warriors 8/10 Yakuza: Like a Dragon 9/10 Xenoblade Chronicles 7/10 Trials of MAna 8/10 Final Fantasy VII 7/10 Dragon Ball Z: Kakarot 4/10 Oninaki 4/10 Til info så er dette karakterane på mine ti siste spel (frå Japan). Om eg kan kome med eit ørlite forslåg. Prøv å bruke meir energi på dei tinga du likar, og mindre på dei du ikkje likar. Livet blir betre sånnleis. 23 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 (endret) Har sett frem til dette her, jobber dessverre hele uken så dette blir min innvielse på friuken! Nier: Automata er faen meg noe av det feteste som kom til forrige generasjon! Satt jo spikret igjennom flere gjennomganger! Det gledes! Endret 22. april 2021 av Mala 1 Lenke til kommentar
TuxRacer Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Hvis du misliker japanske spill så hardt hvorfor gidder du å kommentere? Det blir som jeg skal si at alle bilspill anmeldelser er helt på tryne fordi jeg ikke kan fordra bilspill. Til anmelder, tusen takk for en velskrevet å god anmeldelse. Jeg er ikke noe utpreget fan av japanske spill, har prøvd en del som ikke falt helt i smak, men noen har vært veldig bra. Har hørt såpass mye bra om nier at jeg føler jeg nesten må gi dette spillet en sjanse! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Skal spilles Er ikke mer å si om den saken. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Nier har stått på interesselista ei stund. Kva spel er det anbefalt å ev. prøve først? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Likte automata godt, har ikke spilt originalen. Er vel bare å kjøre på da?! Lenke til kommentar
Iki Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Zeph skrev (6 minutter siden): Kva spel er det anbefalt å ev. prøve først? Nier replicant kan fint spilles uten at man trenger å spille spillet som kom før det i serien "drakengard / drag-on dragoon" Historien mellom de to spillene er ikke så sterkt knyttet sammen som nier replicant og nier automata. Et problem, kanskje postivit, er at man må spille gjennom spillene i serien flere ganger for å få noe særlig ut av dem. Nier replicant må man spille gjennom hele 4 ganger for å få med seg alt det viktige... Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 radiohodet skrev (5 timer siden): Hehe, Furevik og spill fra Japan, hvor skalaen starter på 9 omtrent. Så gudene vet hvordan dette er. Nier Automata var i alle fall selve definisjonen på middelmådighet. Kjedelig kampsystem, totalt uinteressante karakterer og historie og et lagresystem laget av Satan. At historien og karakterene i et spill som kommer fra Japan er fantastisk, er dessverre like lite sannsynlig som at et PC-eksklusivt spill skulle blitt GOTY hos Gamer. Litt rart at gamingindustrien i Japan er så umoden, siden filmindustrien har så mange klassikere, men det har kanskje med at publikum til denne typen spill historisk sett har vært (og fremdeles er?) unge gutter. Jeg HATER JRPG, men er helt uenig i deg angående Nier. Det er virkelig et fantastisk spill, var bare laget på litt vel stramt budsjett. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Jeg ble fystisk svimmel og kvalm av det forrige, tuller ikke. Tidenes dårligste kjøp. Eneste spillet jeg har spillt i en time får å så slette. Dette kan umulig være bedre. Styrer glatt unna. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Zeph skrev (1 time siden): Nier har stått på interesselista ei stund. Kva spel er det anbefalt å ev. prøve først? Dark souls 1-3 og bloodborne Lenke til kommentar
Iki Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Ghost pirate LeChuck skrev (2 minutter siden): Jeg ble fystisk svimmel og kvalm av det forrige, tuller ikke. Ble ikke du svimmel av en del andre spill også? Slike med cel shade grafikk? Eneste jeg kan forstå er at det er noe med FOV eller framerate du reagerer på, og automata hadde vel noe tull med dette på PC. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Ghost pirate LeChuck skrev (7 minutter siden): Dark souls 1-3 og bloodborne Dei har eg runda minst to gonger kvar. 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Iki skrev (1 time siden): Ble ikke du svimmel av en del andre spill også? Slike med cel shade grafikk? Eneste jeg kan forstå er at det er noe med FOV eller framerate du reagerer på, og automata hadde vel noe tull med dette på PC. Stemmer, men vet ikke hvorfor her, er på ps5 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Zeph skrev (1 time siden): Dei har eg runda minst to gonger kvar. nice Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Nier Automata var for meg et av de aller beste spillene jeg noen gang har spilt, så dette var en skikkelig gladnyhet! Blir å benke meg i helgen og låse døra 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Så da spørs det bare om PC versjonen for dette blir like elendig som Automata, som egentlig ikke var spillbart uten en mod... Men en for prøve å være optimistisk, gler meg vertfall til å spille dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå