Postkassestativ Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Har en suzuki xl7 der jeg merkbart kjenner at ac-kompressor slår seg på når jeg kjører. Om jeg ligger 80 på flat mark med gjevn gass vil bilen miste fart når ac kobler inn. Den funker utmerket, men det er utrolig irriterende at de nøkker i bilen. Har hatt mange biler med ac, men ingen som jeg merket dette på. På tomgang virker det som om at motor sliter litt akkurat når den slår inn. Det er ingen ulyder i verken vifter eller kompressor Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 AC kan ta noen HKs, men som regel skal det ikke være merkbart. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Har hatt biler hvor jeg har kjent at det har kommet et lite rykk om jeg skrur på AC i fart. Kobler systemet seg ut og inn hele tiden, så er det nok for lite gass på det. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 19. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2021 Det er nok gass. Strever virkelig i det kompressoren kobler inn på tomgang. Blir litt som å starte klipperpannen på en gressklipper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå