Datata Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Jeg har planlagt å kjøpe en slik sykkel: https://www.ruller.no/Elektrisk_scooter_@_Elsykkel_DYU_D3F_-_Svart Den er tenkt til kjøring i skog og mark, men også litt langs landeveien. Noen med erfaring i så måte? Noen med positive/negative erfaringer med firmaet bak ruller.no? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Jeg ser at erfaringene er dårlige på trustpilot: Ruller Anmeldelser | Les kundenes anmeldelser av ruller.no (trustpilot.com) Jeg hadde heller kjøpt noe annet enten vanlig sykkel eller en el-sykkel (som ofte koster mer enn dette). Lenke til kommentar
Datata Skrevet 21. april 2021 Forfatter Del Skrevet 21. april 2021 Svein M skrev (2 timer siden): Jeg ser at erfaringene er dårlige på trustpilot: Ruller Anmeldelser | Les kundenes anmeldelser av ruller.no (trustpilot.com) Jeg hadde heller kjøpt noe annet enten vanlig sykkel eller en el-sykkel (som ofte koster mer enn dette). Den samme sykkelen selges også på et annet nettsted til ca dobbel pris; jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette! Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 (endret) 450 dollar her: E-Bike – Dyu Company (og da er vel 7000kr omtrent som forventet i Norsk butikk) Endret 21. april 2021 av Svein M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå