idleman_2 Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 53 minutes ago, ManglerGPU said: Det var en svenske som ringte og sa at det hadde skjedd en teknisk feil. Ordrene ble kansellert før telefonsamtalen var over😐 Svarte du at du ville ha dette skriftelig eller på mail ? kansellering via tlf/sms godtar ikke jeg... Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 6 minutes ago, idleman_2 said: Svarte du at du ville ha dette skriftelig eller på mail ? kansellering via tlf/sms godtar ikke jeg... Nei, jeg choka litt der. På mailen jeg fikk kansellerte de kun 1 klarna-ordre, men samtlige ble fjernet fra ordrehistorikk uten av jeg fikk kvittering for dette. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Er det fakta at svenskene får sine 3080 kort ? Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Just now, idleman_2 said: Er det fakta at svenskene får sine 3080 kort ? De påstår det på forumet, ja. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 var svenskenes 3080 priset lavt og eller ? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 21. april 2021 Forfatter Del Skrevet 21. april 2021 idleman_2 skrev (9 minutter siden): var svenskenes 3080 priset lavt og eller ? 8990 Sek,- tilsvarer ca 8920 Nok,- Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Så da kan ikke Elkjøp Norge komme med noen "for lavt/feilpriset" argumentasjon hvis svenskene får kort Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 21. april 2021 Forfatter Del Skrevet 21. april 2021 (endret) Cardinal skrev (23 minutter siden): Så da kan ikke Elkjøp Norge komme med noen "for lavt/feilpriset" argumentasjon hvis svenskene får kort De La ut linken rundt 18.30 men har nok fått bestillt før. Endret 21. april 2021 av Dragonlove Lenke til kommentar
Aateigen Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Hvis det faktisk viser seg at svenskene får kort, og dem fikk bestille en time etter oss, da skal jeg ringe ned alle som er ansatt i hele elkjøp konsernet og skjelle dem ut en etter en. Hvis dem kunne bestille en time etter oss, og det faktisk finnes kort i Sverige, da burde dem pakke alle de korta på en lastebil og kjøre dem til Norge raskest mulig. 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 21. april 2021 Forfatter Del Skrevet 21. april 2021 Aateigen skrev (2 minutter siden): Hvis det faktisk viser seg at svenskene får kort, og dem fikk bestille en time etter oss, da skal jeg ringe ned alle som er ansatt i hele elkjøp konsernet og skjelle dem ut en etter en. Hvis dem kunne bestille en time etter oss, og det faktisk finnes kort i Sverige, da burde dem pakke alle de korta på en lastebil og kjøre dem til Norge raskest mulig. Ser det er en som fikk bekreftelse 17.36, så var nok bare lenket i forumet litt senere. Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Min siste ordrebekreftelse på mail kom kl 1809 men husker ikke når jeg bestilte og om det tok tid før bekreftelsen kom Lenke til kommentar
Aateigen Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Dragonlove skrev (6 minutter siden): Ser det er en som fikk bekreftelse 17.36, så var nok bare lenket i forumet litt senere. Det endrer saken litt. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Ordrene ligger fortsatt der hos meg, ikke har jeg fått noen penger tilbake heller Lenke til kommentar
T.Bag Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 MariusJS skrev (14 minutter siden): Ordrene ligger fortsatt der hos meg, ikke har jeg fått noen penger tilbake heller Samme her, ikke slettet hos klarna heller. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 21. april 2021 Forfatter Del Skrevet 21. april 2021 Nilsp skrev (1 minutt siden): Samme her, ikke slettet hos klarna heller. Tror de ansatte i Elkjøp har rømt landet og tatt pengene våre med seg, var sikkert ett planlagt stunt dette her 1 1 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 elbot er vel smartere enn de som svarer deg på kundeservice chatten.... 2 1 Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Her er det stadig "reservert" og ikke sett snurten av noen tilbakebetaling 😡 Lenke til kommentar
/ɡruːt/ Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 120k trukket på kort og handlekonto. Ingen sletting eller refusjon slik jeg ble lovet både mandag og tirsdag. Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Just now, /ɡruːt/ said: 120k trukket på kort og handlekonto. Ingen sletting eller refusjon slik jeg ble lovet både mandag og tirsdag. Yes, "i løpet av dagen" "vi må bare samle alle ordrene og kansellere de samtidig" , i løpet av dagen var forøvrig svaret både mandag og tirsdag. Hvorfor i helvete kan det ikke være mulig å trykke på en knapp, jeg vedder en ballestein på at det kun er å trykke på en "kanseller" knapp. De bare provoserer og provoserer. 2 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Så er et noen som virkelig skal ta opp stridsøksa mot elkjøp ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå