starflame Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Jeg hadde bestilt et av disse kortene ved launch og kansellerte i starten av november fordi det ikke virket som om de hadde noen av de. Endte opp med å være heldig å kjøpe et evga ftw3 ultra fra dem i stedet. Fikk også 1500kr i verdikode noen dager før jeg kansellerte bestillingen fordi de ikke leverte kortet etter flere ganger hvor de gang på gang sa det kommer "neste uke", mye pga jeg trengte det for jobb og kontaktet dem flere ganger over telefon. Håper dere får kortene deres, jeg hadde virkelig ikke håp på dette. 3 hours ago, JumboJarle said: Uavhengig av hva som skjer bør alle her ta skjermbilde av ordren/ordrene sine under "min side" på elkjop.no. De kan muligens finne på å plutselig fjerne/endre ordre for alt vi vet. Ingenting overrasker meg lenger, forventet ikke slike shady praksiser som det vi har sett av Elkjøp nå. Godt tips her; gå inn på https://www.elkjop.no/cms/pakkesporing/spor-din-forsendelse/ og sjekk status på forsendelsen via din Unik ID. Ordrestatusen på din side oppdateres ikke før produktet er levert, den oppdateres på pakkesporingen. Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Og hvordan finner vi denne id-en? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 21. april 2021 Forfatter Del Skrevet 21. april 2021 (endret) Ephrus skrev (1 minutt siden): Og hvordan finner vi denne id-en? Det er det som er problemet, man får ikke denne id før Elkjøp sender en sms med ett 10xx-458xxxx nummer Endret 21. april 2021 av Dragonlove Lenke til kommentar
starflame Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 7 minutes ago, Ephrus said: Og hvordan finner vi denne id-en? Står på samme nettsiden: Min står på min elektroniske kvittering jeg mottok på epost. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 21. april 2021 Forfatter Del Skrevet 21. april 2021 starflame skrev (Akkurat nå): Står på samme nettsiden: Min står på min elektroniske kvittering jeg mottok på epost. Ja den får man jo ikke før kjøpet er gjennomført. Lenke til kommentar
starflame Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 6 minutes ago, Dragonlove said: Ja den får man jo ikke før kjøpet er gjennomført. Jeg fikk min med en gang etter jeg la inn bestillingen. Mulig de har endret det eller at betalingsmåten min var forskjellig fra din. Ville uansett kun gi noen nyttige ord som kan hjelpe, er ikke interessert i å diskutere blandt spydige toner fra folk som deg. Lykke til. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 21. april 2021 Forfatter Del Skrevet 21. april 2021 starflame skrev (1 minutt siden): Jeg fikk min med en gang etter jeg la inn bestillingen. Mulig de har endret det eller at betalingsmåten min var forskjellig fra din. Ville uansett kun gi noen nyttige ord som kan hjelpe, er ikke interessert i å diskutere blandt spydige toner fra folk som deg. Lykke til. Da må du vennligst si hvor jeg er spydig, det var ikke ment som å være spydig, men jeg har alltid fått ordrebekreftelse på mine ordrer fra Elkjøp, deretter en mail om levering også en mail med kvittering til slutt. Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 (endret) Forresten så kansellerte de kun ordrene som ble kjøpt med klarna 🤔 Merket at det som ble trukket fra debitkortet fortsatt står som reservert (selv om det ble kjøpt sist) Endret 21. april 2021 av ManglerGPU Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 ManglerGPU skrev (1 minutt siden): Forresten så kansellerte de kun ordrene som ble kjøpt med klarna 🤔 Merket at det som ble trukket fra kortet fortsatt står som reservert (selv om det ble kjøpt sist) Min klarna ordre står der fremdeles Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 21. april 2021 Forfatter Del Skrevet 21. april 2021 Ephrus skrev (Akkurat nå): Min klarna ordre står der fremdeles Viktig at han lever opp til navnet sitt skjønner du, hehe, sorry kunne ikke dy meg 1 Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Just now, Ephrus said: Min klarna ordre står der fremdeles Det var en svenske som ringte og sa at det hadde skjedd en teknisk feil. Ordrene ble kansellert før telefonsamtalen var over😐 Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Just now, Dragonlove said: Viktig at han lever opp til navnet sitt skjønner du, hehe, sorry kunne ikke dy meg 😡 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 21. april 2021 Forfatter Del Skrevet 21. april 2021 ManglerGPU skrev (Akkurat nå): 😡 Såså var ikke vondt ment, vi kan ikke ta oss selv så selvhøytidelig, egentlig verken her eller i det virkelige liv. Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 1 minute ago, Dragonlove said: Såså var ikke vondt ment, vi kan ikke ta oss selv så selvhøytidelig, egentlig verken her eller i det virkelige liv. Du er tillatt så lenge du forsetter å varsle om gode kort 👼 2 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 21. april 2021 Forfatter Del Skrevet 21. april 2021 ManglerGPU skrev (Akkurat nå): Du er tillatt så lenge du forsetter å varsle om gode kort 👼 Ja det er klart 1 Lenke til kommentar
rfm Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 (endret) 19 minutes ago, starflame said: Jeg fikk min med en gang etter jeg la inn bestillingen. Mulig de har endret det eller at betalingsmåten min var forskjellig fra din. Ville uansett kun gi noen nyttige ord som kan hjelpe, er ikke interessert i å diskutere blandt spydige toner fra folk som deg. Lykke til. Huh? Jeg har aldrig fått en sånn PDF. Betalt med debit visa med frakt för 69 kr. Edit: 17/9 2020 ser jag nå. Ja Elkjøp har endret systemet. Du får kun unik id hvis du får melding om forsinkelse. Endret 21. april 2021 av rfm Lenke til kommentar
starflame Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 2 minutes ago, rfm said: Huh? Jeg har aldrig fått en sånn PDF. Betalt med debit visa med frakt för 69 kr Prøv å ta kontakt med support og be om en kopi av din elektroniske kvittering. Lenke til kommentar
rfm Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Just now, starflame said: Prøv å ta kontakt med support og be om en kopi av din elektroniske kvittering. Elektronisk kvittering sendes ut samme dag pakken sendes. 2 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 rfm skrev (38 minutter siden): Elektronisk kvittering sendes ut samme dag pakken sendes. Sporingsnummer kommer på kvelden og kvittering etter midnatt. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 21. april 2021 Forfatter Del Skrevet 21. april 2021 Pc Lynet skrev (Akkurat nå): Sporingsnummer kommer på kvelden og kvittering etter midnatt. Har variert litt her, har fått sporingsnummer på dagtid og kvittering ettermiddag/kveld, kan hende det har noe med hvor man bor å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå