Nizzen Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 1 minute ago, Ephrus said: Skal fremdeles ha kort nr.3 (div årsaker til at det ble 2stk, men de ligger på min side) ettersom jeg var nødt tiø å deleopp orderen. Venter på betaling link til kort nr.3. Deilig å se folk vinne over "stormaktene" Selv om dette burde gå helt automatisk i 2021 😒 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 (endret) Det er få som klager. Derfor prøver de seg. Endret 12. oktober 2021 av BadCat Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 4 minutes ago, BadCat said: Det er få som klager. Derfor prøver de seg. Ja det er synn at det lønner seg å bryte loven for Elkjøp og de andre store. 🤬 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Da skal vel 3080 gaming OC 10 gb straks være på vei (Trolig dreier dette seg om non LHR kort) (?) Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 13. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2021 idleman_2 skrev (17 minutter siden): Da skal vel 3080 gaming OC 10 gb straks være på vei (Trolig dreier dette seg om non LHR kort) (?) Tvilsomt, de har nok fått inn parti med V2 kort Lenke til kommentar
jolieber Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Fikk 4.000,- i kompensasjon. Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 jolieber skrev (11 minutter siden): Fikk 4.000,- i kompensasjon. Per stk? Lenke til kommentar
jolieber Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 (endret) Ephrus skrev (4 timer siden): Per stk? Bestilte kun et kort, så fikk kun kompensasjon for det. Endret 13. oktober 2021 av jolieber Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 14. oktober 2021 Del Skrevet 14. oktober 2021 Det er litt rart at når folk klager, så blir ikke kompensasjon o.l. delt ut til de som er ofre for det samme. Det er jo ikke sånn at de som ikke klager har kommet noe bedre ut av det enn de som faktisk klager her. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 14. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2021 knopflerbruce skrev (1 time siden): Det er litt rart at når folk klager, så blir ikke kompensasjon o.l. delt ut til de som er ofre for det samme. Det er jo ikke sånn at de som ikke klager har kommet noe bedre ut av det enn de som faktisk klager her. Det er ikke rart i det hele tatt, det blir litt det samme som folk som ikke gidder å stemme ved stortingsvalg men klager i ettertid på at det ikke var sånn de ville ha det. For alt nettbutikkene vet kan jo de tro at folk er fornøyd om de ikke klager. 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 14. oktober 2021 Del Skrevet 14. oktober 2021 Dragonlove skrev (23 minutter siden): Det er ikke rart i det hele tatt, det blir litt det samme som folk som ikke gidder å stemme ved stortingsvalg men klager i ettertid på at det ikke var sånn de ville ha det. For alt nettbutikkene vet kan jo de tro at folk er fornøyd om de ikke klager. Syns ikke det er noen god sammenligning. Hvis resultatet av en meglingssak her er at Person X som fikk ordre på RTX 3080 kansellert på samme tid grunnet 'so and so' har krav på et RTX 3080 til samme pris, så må jo det gjelde alle andre som også bestilte. Hva skiller deres bestilling fra de som fikk gjennomslag? Det er da intet særegent ved bestillingen til de som faktisk klaget kontra de som har valgt å la være. Enten er Elkjøp pliktige til å gjennomføre handelen eller ikke, det er ikke sånn at en feil ikke er en feil bare noen ikke legger merke til den. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 14. oktober 2021 Del Skrevet 14. oktober 2021 On 10/12/2021 at 10:31 AM, Ephrus said: Skal fremdeles ha kort nr.3 (div årsaker til at det ble 2stk, men de ligger på min side) ettersom jeg var nødt tiø å deleopp orderen. Venter på betaling link til kort nr.3. Fått kortene enda ? Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 14. oktober 2021 Del Skrevet 14. oktober 2021 (endret) idleman_2 skrev (10 minutter siden): Fått kortene enda ? Får 2stk i morgen, betalt for kort #3 men ks er somlekopper med ordrebekreftelse Endret 14. oktober 2021 av Ephrus Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 14. oktober 2021 Del Skrevet 14. oktober 2021 6 minutes ago, Ephrus said: Får 2stk i morgen, betalt for kort #3 men ks er somlekopper med ordrebekreftelse Kikket på ordrebestillingen varenummer -> 216111 Fant denne fra tidligere i tråden så det tyder på at dette faktisk ER non LHR kort Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 14. oktober 2021 Del Skrevet 14. oktober 2021 Kort fra april skulle være non lhr, siden lhr var vell ikke kommet i butikkende enda Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 14. oktober 2021 Del Skrevet 14. oktober 2021 (endret) 12 minutes ago, Ephrus said: Kort fra april skulle være non lhr, siden lhr var vell ikke kommet i butikkende enda Tenkt å beholde de du får nå ? LHR kortene kom først slutten av mai/juni mnd Det første jeg kommer til å gjøre med kortet er å bytte thermopads Endret 14. oktober 2021 av idleman_2 Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 14. oktober 2021 Del Skrevet 14. oktober 2021 (endret) idleman_2 skrev (1 time siden): Tenkt å beholde de du får nå ? LHR kortene kom først slutten av mai/juni mnd Det første jeg kommer til å gjøre med kortet er å bytte thermopads Usikker, mulig jeg selger 1-2 stk. Hvis non lhr skal de ut til blodpris om jeg selger Endret 14. oktober 2021 av Ephrus Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 14. oktober 2021 Del Skrevet 14. oktober 2021 3 hours ago, Ephrus said: Usikker, mulig jeg selger 1-2 stk. Hvis non lhr skal de ut til blodpris om jeg selger er det bedre priser på non LHR kort ? Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 15. oktober 2021 Del Skrevet 15. oktober 2021 idleman_2 skrev (1 time siden): er det bedre priser på non LHR kort ? De funjer på eth, oh har ingen sperrer Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 15. oktober 2021 Del Skrevet 15. oktober 2021 10 hours ago, knopflerbruce said: Syns ikke det er noen god sammenligning. Hvis resultatet av en meglingssak her er at Person X som fikk ordre på RTX 3080 kansellert på samme tid grunnet 'so and so' har krav på et RTX 3080 til samme pris, så må jo det gjelde alle andre som også bestilte. Hva skiller deres bestilling fra de som fikk gjennomslag? Det er da intet særegent ved bestillingen til de som faktisk klaget kontra de som har valgt å la være. Enten er Elkjøp pliktige til å gjennomføre handelen eller ikke, det er ikke sånn at en feil ikke er en feil bare noen ikke legger merke til den. Butikken har brutt loven. Send brev og krev kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå