Ephrus Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 (endret) knopflerbruce skrev (6 timer siden): Jeg hadde en meglingssak med multicom en tid tilbake. Det endte med ingen enighet. Og ergo ingen konsekvens, siden det ikke var nok penger i det til å engasjere advokat. Klage inn til Forbrukerklageutvalget neste hvis mekling ikke fører frem. Endret 6. oktober 2021 av Ephrus Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Da fikk jeg mail fra forbruker tilsynet: "Hei, Vårt kundesenter kommer til å kontakte denne kunden og tilby mulighet til å kjøpe produkt til samme pris, som ønsket av kunde." Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2021 idleman_2 skrev (31 minutter siden): Da fikk jeg mail fra forbruker tilsynet: "Hei, Vårt kundesenter kommer til å kontakte denne kunden og tilby mulighet til å kjøpe produkt til samme pris, som ønsket av kunde." Er nok det billigste for de nå det, siden prisene har gått ned, du vil nok også få tilbud om ett LHR kort. Jeg skrev at jeg kun var interessert i å få mellomlegg, da jeg rett etterpå kjøpte flere tilsvarende 3080 kort en del dyrere. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 (endret) 32 minutes ago, Dragonlove said: Er nok det billigste for de nå det, siden prisene har gått ned, du vil nok også få tilbud om ett LHR kort. Jeg skrev at jeg kun var interessert i å få mellomlegg, da jeg rett etterpå kjøpte flere tilsvarende 3080 kort en del dyrere. Tror det er snakk om non LHR kort Kortene ligger da på 18000 på elkjøp... hvor er det lavere priser på 3080 kort ? Endret 6. oktober 2021 av idleman_2 Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 idleman_2 skrev (1 time siden): Da fikk jeg mail fra forbruker tilsynet: "Hei, Vårt kundesenter kommer til å kontakte denne kunden og tilby mulighet til å kjøpe produkt til samme pris, som ønsket av kunde." Har fremdeles ikke fått noen info. Du fikk info 10 dager fra i går? Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Just now, Ephrus said: Har fremdeles ikke fått noen info. Du fikk info 10 dager fra i går? jepp Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 idleman_2 skrev (1 minutt siden): jepp Merkelig, samme med meg,menn ingen oppdatering Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 (endret) Som jeg har forstått det de som har fått tilbud om å kjøpe 3080 kort etter at forbrukertilsynet har sendt mail til elkjøp så virker det som at elkjøp har satt av et parti med gigabyte 3080 non lhr kort til de som har klaget til forbruker tilsynet. Får nok snart mail fra elkjøp Endret 6. oktober 2021 av idleman_2 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2021 idleman_2 skrev (1 time siden): Tror det er snakk om non LHR kort Kortene ligger da på 18000 på elkjøp... hvor er det lavere priser på 3080 kort ? Komplett solgte nylig ASUS GeForce RTX 3080 ROG Strix OC White til 14K, riktignok LHR versjonen, men det spiller ikke noen rolle om ett par mnd likevel, dessuten så jobbes det med å få til 100% mining på LHR kort. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 men 8500 -> 13.000 er jo likevel endel penger spart Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2021 idleman_2 skrev (2 minutter siden): men 8500 -> 13.000 er jo likevel endel penger spart Ja det er jo klart, men jeg foretrekker det cash i handen, fremfor å få flere kort for det har jeg nok av nå. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 1 hour ago, Dragonlove said: Ja det er jo klart, men jeg foretrekker det cash i handen, fremfor å få flere kort for det har jeg nok av nå. men jeg har ingen 3080 kort da.. Lenke til kommentar
Skallgrimz Skrevet 7. oktober 2021 Del Skrevet 7. oktober 2021 Jeg har ikke lagt inn en klage til elkjøp på mine 4 kort som ble kansellert (ene er fremdeles som reservert på kontoen). Er det for sent å sende inn noe klage no ? Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 7. oktober 2021 Del Skrevet 7. oktober 2021 On 10/6/2021 at 3:51 PM, idleman_2 said: Da fikk jeg mail fra forbruker tilsynet: "Hei, Vårt kundesenter kommer til å kontakte denne kunden og tilby mulighet til å kjøpe produkt til samme pris, som ønsket av kunde." Fortsatt ikke fått noen mail fra elkjøp Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 7. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2021 Skallgrimz skrev (14 timer siden): Jeg har ikke lagt inn en klage til elkjøp på mine 4 kort som ble kansellert (ene er fremdeles som reservert på kontoen). Er det for sent å sende inn noe klage no ? Det vil jeg tro. Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 (endret) idleman_2 skrev (20 timer siden): Fortsatt ikke fått noen mail fra elkjøp Vi skal få den i løpet av 14 dager ellers blir det forbrukerklageutvalget neste. Endret 8. oktober 2021 av Ephrus Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 Da har jeg fått kjøpt kort fra elkjøp Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 (endret) Hva slags kort har du fått kjøpe? Endret 12. oktober 2021 av BadCat Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 BadCat skrev (12 minutter siden): Hva slags kort har du fått kjøpe? Skal fremdeles ha kort nr.3 (div årsaker til at det ble 2stk, men de ligger på min side) ettersom jeg var nødt tiø å deleopp orderen. Venter på betaling link til kort nr.3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå