Dragonlove Skrevet 23. april 2021 Forfatter Del Skrevet 23. april 2021 BadCat skrev (Akkurat nå): Kun til mottak. Kan jo logge inn hos Komplett også med Vipps. Lenke til kommentar
TheMagicToiletbrush Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 Fått svar. Var fra lanseringen. Men dvs de fikk faktisk inn noen kort nå. Men kanskje alle var forhåndsbetalt og de skulle faktisk ikke ut på nett? 3 1 Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 2 minutes ago, TheMagicToiletbrush said: Fått svar. Var fra lanseringen. Men dvs de fikk faktisk inn noen kort nå. Men kanskje alle var forhåndsbetalt og de skulle faktisk ikke ut på nett? Var noen i Sverige som hadde bestilt for lenge siden og fikk nå. Det er jo bare flott det, tenker jeg Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 hmm 3080 kortet ligger fortsatt som reservert på mine sider elkjøp (fikk reservert penger tilbake på konto igår kveld) Lenke til kommentar
TheMagicToiletbrush Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 idleman_2 skrev (1 minutt siden): hmm 3080 kortet ligger fortsatt som reservert på mine sider elkjøp (fikk reservert penger tilbake på konto igår kveld) Jeg har ikke fått mine penger, men bestillingene står derfremdeles selom jeg har fått email på kreditering. 👏 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 Hvem tar på seg å produsere skjorter med Svindelkjøp på? Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 idleman_2 skrev (2 minutter siden): hmm 3080 kortet ligger fortsatt som reservert på mine sider elkjøp (fikk reservert penger tilbake på konto igår kveld) Elkjøp sitt ordre system er håpløst. Jeg har ting jeg har hentet eller fått tilsendt som fortsatt stor ubekreftet, reservert på. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 Fikk tilbakeført penger til Mastercard i går. Ordren står fremdelses "ubekekreftet" Lenke til kommentar
TheMagicToiletbrush Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 BadCat skrev (1 minutt siden): Hvem tar på seg å produsere skjorter med Svindelkjøp på? HAHAHAHA går så sinnsykt med det når butikkene åpner igjen Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 Svindelkjøp -Vi kansellerer dine ordrer og belaster dine kort 2 1 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 Ser ut som svenskene som bestilte sist fredag ikke har fått sms som vi fikk dagen etter.... Elgiganten har vel kanskje ikke sendt noe kansellerings varsel til sine svenske kunder... Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 idleman_2 skrev (1 minutt siden): Ser ut som svenskene som bestilte sist fredag ikke har fått sms som vi fikk dagen etter.... Elgiganten har vel kanskje ikke sendt noe kansellerings varsel til sine svenske kunder... Husk at en svenske ikke betyr at alle svensker har fått skjermkort. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 Just now, Pc Lynet said: Husk at en svenske ikke betyr at alle svensker har fått skjermkort. Er ikke det men leser hva kundeservice svarer sine svenske kunder som bestilte sist fredag... Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 idleman_2 skrev (Akkurat nå): Er ikke det men leser hva kundeservice svarer sine svenske kunder som bestilte sist fredag... Da er det bevist Elkjøp hater nordmenn 🤣 Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 1 minute ago, Pc Lynet said: Da er det bevist Elkjøp hater nordmenn 🤣 Skjønner jeg godt. Tror ikke svenskene bestiller 10 kort hver 🤣 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 23. april 2021 Forfatter Del Skrevet 23. april 2021 Pc Lynet skrev (2 minutter siden): Da er det bevist Elkjøp hater nordmenn 🤣 Ikke Elkjøp. Elkjøp Nordic AS er et norsk selskap med hovedkontor i Nydalen i Oslo og som eies av Dixon Stores Group Retail Norway AS som igjen er eid av DSG International. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 Hvis det skulle vise seg at svenskene faktisk får sine kort bestilt sist fredag.. da må det vel bare bli bråk ? Fanemarkering utenfor elkjøps hovedkontor ? 😛 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 ManglerGPU skrev (1 minutt siden): Skjønner jeg godt. Tror ikke svenskene bestiller 10 kort hver 🤣 Grådige Norrbaggare får som fortjent 😂👍 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 Dragonlove skrev (4 minutter siden): Ikke Elkjøp. Elkjøp Nordic AS er et norsk selskap med hovedkontor i Nydalen i Oslo og som eies av Dixon Stores Group Retail Norway AS som igjen er eid av DSG International. Elgiganten har samme eier. Og alle har felles lager i Sverige. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 23. april 2021 Forfatter Del Skrevet 23. april 2021 Pc Lynet skrev (41 minutter siden): Elgiganten har samme eier. Og alle har felles lager i Sverige. Ja, det vet jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå