Dragonlove Skrevet 23. april 2021 Forfatter Del Skrevet 23. april 2021 TheMagicToiletbrush skrev (7 minutter siden): Sendte han en mld å spurte 😛 Spør om å få se kvittering. Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 1 hour ago, Sprokket said: Ser det er noen som har fått kort fra Elkjøp, noe som kan bety at de fikk inn kort men ikke like mange kort som det er "solgt" / trukket for. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=215916025 Mer lureri og uærlighet av svindelkjøp i tilfelle Lenke til kommentar
Aateigen Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 TheMagicToiletbrush skrev (8 minutter siden): Sendte han en mld å spurte 😛 Tenkte gjøre det samme, men holder sikkert at 1 gjør Hold oss oppdatert da Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 1 hour ago, Sintox said: Er det noen av dere som betalte med vipps, som har fått pengene tilbake? Ikke ett rødt øre å spore her enda, men lurer på det samme Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 For de som venter på vipps penger, egentlig er dette en smal sak for elkjøp å håmdtere ? De kan jo bare vippse tilbake Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 5 minutes ago, idleman_2 said: For de som venter på vipps penger, egentlig er dette en smal sak for elkjøp å håmdtere ? De kan jo bare vippse tilbake 😆🤣😂 1 1 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 Just now, shinsengumi said: 😆🤣😂 Slem du.. fortjener en hard kjapp/smekk med flat hånd i trynet Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 1 minute ago, idleman_2 said: Slem du.. fortjener en hard kjapp/smekk med flat hånd i trynet Ja tenk om de hadde vippset tilbake. Det hadde jo vært fornuftig. Kan ikke ha noe av det hos svindElkjøp Lenke til kommentar
TheMagicToiletbrush Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 shinsengumi skrev (1 minutt siden): Ja tenk om de hadde vippset tilbake. Det hadde jo vært fornuftig. Kan ikke ha noe av det hos svindElkjøp Måtte ty til ditt fine bilde Shinsengumi 😛 Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 1 minute ago, TheMagicToiletbrush said: Måtte ty til ditt fine bilde Shinsengumi 😛 klarte ikke finne fonten de bruker men 🤔 Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 Vil oppfordre alle til å opprette en klage hos Forbrukerrådet. Her er lenke til meklingsskjema. Dess flere som oppretter sak, dess mer sannsynlig at dette tas opp som en prinsippsak slik at man får avklart hvorvidt en ordrebekreftelse er bindende når den har generelle forbehold. 2 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 23. april 2021 Forfatter Del Skrevet 23. april 2021 TheMagicToiletbrush skrev (1 time siden): Sendte han en mld å spurte 😛 Ikke hørt noe? Lenke til kommentar
TheMagicToiletbrush Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 Dragonlove skrev (9 minutter siden): Ikke hørt noe? Nope. Kan hende han overser meg. Bare å sende han en mld dere også. Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 For folk som betalte med Vipps. Snakket med de på tlf og det tar 3-7 dager å få igjen pengene. Sikkert "virkedager" i tillegg, for pengene må jo fysisk bæres til banken av de ansatte 🤪 Jeg spurte hvorfor det tar 3-7 sekunder å betale med vipps men 3-7 dager å få pengene tilbake. "Ja det er sånn det er med bedrifter, du vet åssen det er" Er jo rakkærpakk hele gjengen egentlig. Holde meg til kort i fremtiden isteden for å være lur og rask med vipps når det kommer til butikk kjøp. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 Kall meg gammeldags, men hvordan betaler man med en Vipps? Lenke til kommentar
rfm Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 1 minute ago, BadCat said: Kall meg gammeldags, men hvordan betaler man med en Vipps? Kjapt at betale, bare inn i vipps en skrive kortinfo og bankid. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 23. april 2021 Forfatter Del Skrevet 23. april 2021 BadCat skrev (1 minutt siden): Kall meg gammeldags, men hvordan betaler man med en Vipps? Er det ironisk eller bruker du ikke Vipps? Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 4 minutes ago, BadCat said: Kall meg gammeldags, men hvordan betaler man med en Vipps? Hvis du velger vipps på komplett e.l så kommer det opp en vipps dialog på skjermen der tlf nr ditt (nr som du er registrert med hos butikken) er ferdigutfylt og man trykker betal. Så får du en dialog boks på telefon der "komplett ber om penger", badabing badaboom Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 Det må jeg prøve en gang. Bare hvis varen er på lager. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 20 minutes ago, Dragonlove said: Er det ironisk eller bruker du ikke Vipps? Kun til mottak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå