BadCat Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Hils de og si at du representerer noen hundre fortvilte kunder som vil klage. Quote Kjære kunde, Takk for at du valgte å handle hos oss. Etter avtale sender vi deg din kvittering på e-post, slik at du enkelt kan arkivere den. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 ser ut som min ordre er kansellert, pengene som var reservert hos santander er tilbakeført og er tilbake på maks kreditt igjen. Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 På komplett/proshop kan man kansellere ordre selv og det skjer automatisk og reservasjoner fjernes fra kort. Selv multicom der man må maile de for hver jævla kansellering og vente til de svarer så krediterer de med en gang. Angrer du ett kjøp som er fullført derimot tar det flere uker å få igjen penger. Her tipper jeg elkjøp har fullført 1000+ kjøp og da blir det 1000 "angringer" teknisk sett og derfor tar dette en jævla evighet. 6 dager bare for å kansellere kjøpene....så kommer kreditering etter dette, værste jeg har vært borti. Helt groteskt. Lenke til kommentar
/ɡruːt/ Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Elkjøp har tilbakebetalt en kansellert ordre betalt med MasterCard. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Hva slags folkeskikk er det å takke en kunde for kjøp når de har dumpet et tonn med hestemøkk på minst hundre kunder? 1 Lenke til kommentar
Sintox Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 BadCat skrev (23 minutter siden): Orderen min er borte også. Gutter, nå blir det krig! Kun ordren som er bestilt med faktura er borte hos meg. De som betalt med vipps står fortsatt som reservert. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 De er vel ikke kommet til den ordren da. Den ryker nok snart 😕 Lenke til kommentar
Sintox Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 BadCat skrev (Akkurat nå): De er vel ikke kommet til den ordren da. Den ryker nok snart 😕 Har fått mail om at samtlige kort er kansellert. Bare ordrehistorikken på min side som ikke er oppdatert. Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 1 minute ago, BadCat said: De er vel ikke kommet til den ordren da. Den ryker nok snart 😕 Har du ikke trua på at du får kort lengre?😅 Lenke til kommentar
Skallgrimz Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 3 stk med faktura er vekke fra "min side" uten å ha fått noe mail. Kun fått mail ang den som var med vipps. Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Just now, Skallgrimz said: 3 stk med faktura er vekke fra "min side" uten å ha fått noe mail. Kun fått mail ang den som var med vipps. Bare å kontakte chatten hvis du vil ha mailene umiddelbart. Mine var "kansellert tidligere i dag" men mailene kom ikke før jeg masa og neket på chatten trykka på en knapp. 2 Lenke til kommentar
Olsen Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 (endret) Ordren forsvant fra min side. Santander sier elkjøp har kanselert i dag.. Ikke fått noen mail da. Forresten noen som vet hvor mye kredit man kan få og om/hvor man kan sjekke status på slikt? glemte å spørre.. Endret 22. april 2021 av Olsen Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 prøvd å logge deg inn på https://www.santanderconsumer.no/ ? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 22. april 2021 Forfatter Del Skrevet 22. april 2021 Olsen skrev (Akkurat nå): Ordren forsvant fra min side. Santander sier elkjøp har kanselert i dag.. Forresten noen som vet hvor mye kredit man kan få og om/hvor man kan sjekke status på slikt? glemte å spørre.. Kreditt hos de enkelte tilbyderne avhenger av hvor mye du har i lån/lønn osv... Dette må taes opp med kreditt tilbyder og er individuellt i hvert tilfelle. Merk at ett kreditt kort selv om det ikke er i bruk blir regnet som gjeld, så om man har ett kort med 50k ledig kreditt så har man "gjeld" på 50k, dette kan være nok til at man kan få avslag på ett eventuellt huslån, er nok mange unge folk her inne som ikke er klar over dette tenker jeg. 2 Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Ok, da har svenskene begynt å få sine kort...... Bestilt fredag ca kl 1845 https://www.sweclockers.com/forum/post/19044922 Lenke til kommentar
mERAZED Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 1 minute ago, Cardinal said: Ok, da har svenskene begynt å få sine kort...... Bestilt fredag ca kl 1845 https://www.sweclockers.com/forum/post/19044922 Tror han bare troller. 😛 Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Cardinal skrev (1 minutt siden): Ok, da har svenskene begynt å få sine kort...... Bestilt fredag ca kl 1845 https://www.sweclockers.com/forum/post/19044922 Dette er jo lenge etter oss, over en time senere. Dette er uhørt og en totalt bløff om at de ikke fikk kort Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 22. april 2021 Forfatter Del Skrevet 22. april 2021 Cardinal skrev (1 minutt siden): Ok, da har svenskene begynt å få sine kort...... Bestilt fredag ca kl 1845 https://www.sweclockers.com/forum/post/19044922 Sikkert bare tull Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 (endret) Håper på en måte det. Samtidig er det bra at noen får kort. Men Elkjøp/Elgiganten burde gjøre det likt i Norden Endret 22. april 2021 av Cardinal 1 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Leste at en svenske fikk det men han bestilte 20/9-2021.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå