Odd R. Valmot Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Nye Fitbit Luxe er både penere og smartere enn forgjengerne Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Passer jo bra når jeg ser etter en ny fitbit. Lenke til kommentar
matsa Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Jeg må si at jeg får avsmak når jeg ser trynet til Chopra. Han er en sjarlatan av dimensjoner. At FitBit vil ha noe med den fyren å gjøre ergrer meg. Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Produkter som krever mnd betaling for utvidelse av funksjonalitet bør boikottes i stor grad Lenke til kommentar
Jarle-bj Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 For den som vil informere verden om egen helse ved å eksportere det til fitbit sin skytjeneste 1 Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Jarle-bj skrev (2 timer siden): For den som vil informere verden om egen helse ved å eksportere det til fitbit sin skytjeneste For et par år siden kjøpte Google opp Fitbit. Så i tillegg til å sende dine trenings- og helsedata til Fitbit, donerer du i praksis særs sensitive data rett inn i Googles annonsenettverk! 😵 Selv er (var?) jeg riktignok glad i FitBit, men at Google kjøpte de er en deal-breaker for meg. At Google, Facebook eller andre aktører med utømmelig lommebok nårsomhelst kan kjøpe alle mine data bekymrer meg! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå