Gå til innhold

ER-6 vs. Shure E2c Earphones

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ER-4S, men det er en helt annen diskusjon. Skulle gjerne sett noen flere reviews av både 6S og Shure sine selv. De største problemene med disse greiene er at de kan være ukomfortable om du har trange ører, og at kabellyd overføres veldig godt. ER-4S er verst her, og når jeg går med dem og kabelen slår mot ulljakka, så hører jeg klare dunk. Dette er utbedret for ER-4P, men jeg håper 6S, E2c eller Koss "The Plug" er bedre.

Jeg bruker dette hovedsaklig på fly, og det er fantastisk. 10 timer er jo ingenting når du først skal sette deg ned og høre skikkelig på litt musikk. Og du slipper den forferdelige brusinga som det alltid er på fly. Bare synd at du aldri hører flyvertinna etc.

Lenke til kommentar

Takk for svar.

Har Koss "The Plug" og de er det sus i :angry: , men de holder annen lyd ute.

Det er genialt.

Jeg får kjøpe og teste selv, er det noen i norge som selger disse til en normal pris?(les under 1000kr.)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Regner med du har fått svar, men for sikkerhets skyld kan jeg si www.techline.no selger Shure E2C for ~800. Venter spent på dem selv.. Har Grado SR-80 nå, men de er for tungvinte å dra med seg med mp3-spilleren(Zen NX)..

Forøvrig kan jeg ikke forstå at man må betale over 1500 (95$ hos headphone.com)for Grado SR-80, når man kan få Shure E2C for under 800 (99$ hos headphone.com). Er vel importørenes skyld.. :mad:

Lenke til kommentar

Du radix, kan ikke du skrive litt om e2c når du har fått de? Har tenkt å kjøpe de selv, men så ble det nevnt dette med kabelstøy - altså at du hører når kabelen gnisser mot klær eller "dunker" borti noe.

Veldig kult om du gidder gi liltt tilbakebmelding på dette etter å ha brukt proppene litt!

Sølve

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...