furmyrm Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Prøvde en lang variant. Trodde den kanskje var mer personbil som den MB 220 V-klasse jeg kjørte for noen år siden. Styring var som på en buss. Lite regenerering. Ullen bremsepedal og gasspedal med liten motstand. Misliker å måtte sitte og holde igjen på gasspedal. Det skaper problem i høyrefoten når en kjører mange timer. Ellers var seter og plass inne bra. Klarte å få den ned i 2 kW per 10 km på småkjøring. Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 59 minutes ago, EESP81 said: Strømmen har ingen betydning, men å ha gode nær- og fjernlys når andre biler i samme prisklasse leveres med LED matrix-lykter og man her er stuck med halogen anno 1977.. Ser man kan få bi xenon som tillegg men igjen er langt unna led matrix. Men som jeg sa så er nok lurt å investere i ledbar i tillegg hvis man skal ha denne bilen, spesielt hvis man bor utenfor byene. Lenke til kommentar
Joooakim Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Drunkenvalley skrev (23 timer siden): Kanskje eg kan skulle prøvekjørt denne også for moro skyld. Moro som i tragikomisk? Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 25 minutes ago, Joooakim said: Moro som i tragikomisk? Nei, det er berre deg og haldninga di det. Lenke til kommentar
Joooakim Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Drunkenvalley skrev (1 time siden): Nei, det er berre deg og haldninga di det. Ok😉 Bare gøy syns jeg at man er så forskjellig. Lenke til kommentar
Mattis1_112905 Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Joda. Har fått tilbud på denne for levering i juni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå