schrøder Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Dersom man har hatt et tap som overskrider det man kan få igjen på skatten, er det da mulig å dele opp dette tapet over flere år? Jeg mener å huske at den muligheten eksisterte for en god del år siden. Er det slik ennå? Lenke til kommentar
Sverre1969 Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Nei, men du får da et fremførbart underskudd som du kan benytte mot fremtidige inntekter. 1 Lenke til kommentar
schrøder Skrevet 19. april 2021 Forfatter Del Skrevet 19. april 2021 Sverre1969 skrev (1 time siden): Nei, men du får da et fremførbart underskudd som du kan benytte mot fremtidige inntekter. Hvordan fungerer det? Har du en link hvor jeg kan lese meg litt opp på dette? Lenke til kommentar
Sverre1969 Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 2 hours ago, schrøder said: Hvordan fungerer det? Har du en link hvor jeg kan lese meg litt opp på dette? https://www.skatt.no/2015/01/12/fremforbart-underskudd/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå