redzor Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Hei, kjære dataguruer som kan ALT!! Jeg trenger noen instillinger for jumperne på floppyen min, jeg skal ha 2 og har en fra før av. Noen som vet dette? Link til en side med opplyswniger om dette emne f.eks. Håper på noen svar, er hjertelig takknemlig for det. Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Så vidt jeg vet er det INGEN jumpere du skal stille på når du skal ha 2 floppyer... det har i alle fall ikke jeg gjort noen gang ! Lenke til kommentar
redzor Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2002 javel det er noen jumpere bak der skjønner du. BARE LURTE Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Du kan jo flytte på jumperne, bare for gøy, og finne ut hva som skjer...? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Quote: On 2002-03-07 20:06, the_ruthless skrev:Du kan jo flytte på jumperne, bare for gøy, og finne ut hva som skjer...? KABOOM!! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 big bada boom trykk på den røde knappen bak også...blir det extra gøy Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Du går inn i biosen og velger at du har 2 floppy'r isteden for 1 . Så velger du at den skal være f.esk (B:) . Dett var dett . Lenke til kommentar
covah Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Dersom du ser på floppy kabelen din, ser du at noen av lederene er vrid mellom uttak 1 og 2. Derfor trenger du ikke å jumpre noe i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå